Пак аз, хибрид за жена ми

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с цена до 1200 лв. (за твърдаци) и до 1800 лв. (за байкове с двойно окачване), независимо от предназначението им, както и за компоненти, определени от производителя им като начален клас в планинското колоездене.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Пак аз, хибрид за жена ми

Мнениеот muho » Пон Яну 09, 2012 12:03 am

Здравейте пак, след като си взех велосипед по препоръки от тук и доста каране се оказа, че и жената искаа :D Та за нея мислих, мислих и реших че ще търся нещо хибридно, тя не обича по тежки пътеки, ще го кара по паркове и на вилата по леко черно (за градско мисля да го взимам и аз чат пат :evil: ) Та определили сме бюджет до 500 лв и се вгледах на следните велосипеди:

http://crosscycle.com/promo/flyent28.htm
http://screambikes.eu/bg/velosipedi-uni ... -2011.html
http://www.vivelo-bikes.com/bikes/mtb/sky2-lady тука нещо не мога да видя размера на гумите и не отбирам нищо от тия команди

гледах още разни спринтове, феринита ама пусто продължавам нищо да не отбирам от велосипеди та ще Ви помоля за помощ, предложения и съвети са добре дошли.

Благодаря Ви предварително!
muho
 
Мнения: 51
Рейтинг: 1300
Регистриран на: Пон Авг 01, 2011 10:09 pm

Re: Пак аз, хибрид за жена ми

Мнениеот legacyGX » Пон Яну 09, 2012 11:37 am

Погледни и Cross RAZOR 28" размер на гумите. 24 скоростна система аливио отзад е на шлици и е много удобен. А иначе от тези които си изброил кроса е добро решение
Паля си Субаруто и дим де ме няма !!!
legacyGX
 
Мнения: 158
Рейтинг: 1164
Регистриран на: Вто Дек 06, 2011 8:16 pm

Re: Пак аз, хибрид за жена ми

Мнениеот EccentricMOTION » Пон Яну 09, 2012 1:03 pm

Grand Canyon на Drag е със скосена рамка, което е по-удобно и безопасно, изключително красив като изпълнение и скоростите са Deore, клас над останалите, които използват Alivio :agree:
От друга страна Drag си имат оторизирани сервизи, докато аз за сервиз на Cross не се сещам...
Аватар
EccentricMOTION
 
Мнения: 2364
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Съб Окт 25, 2008 12:24 am

Re: Пак аз, хибрид за жена ми

Мнениеот Teodor40 » Пон Яну 09, 2012 1:30 pm

Още един глас за Драг-а заради скоростите предимно. От по-висок клас са и правят карането по-приятно, както и по-рядкото посещаване на гаранционния сервиз за ремонти и донастройка.
Клуб и вело училище http://gravity-bike.com/
Аватар
Teodor40
 
Мнения: 3019
Рейтинг: 1896
Регистриран на: Чет Авг 05, 2004 1:44 pm
Местоположение: Сен Тропе

Re: Пак аз, хибрид за жена ми

Мнениеот thepowerofone » Пон Яну 09, 2012 2:35 pm

Единственото Деоре при Драга е задният дерейльор. Всичко друго по скоростната система (команди, курбели, преден декланшор и верига) е по-нисък клас от Кроса, както и спирачките. Заради този добре балансиран монтаж, аз лично бих предпочел Кроса, а и е 115 лева лева по-евтин (а при цени в рамките на 500 лева това е голяма разлика). Един минус на Кроса спрямо Драга се крие във вилката - идентични са, но тази на Кросът е с механично заключване, а тази на Драга е с хидравлично. Тоест, разликата е без особена практическа стойност. Както и споменатият заден дерейльор, само че и тук нищо смислено като разлика. Аливио е точно под Деоре.
Аватар
thepowerofone
 
Мнения: 241
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Яну 01, 2010 2:15 pm

Re: Пак аз, хибрид за жена ми

Мнениеот muho » Пон Яну 09, 2012 4:15 pm

Всъщност не е 115 лв разликата защото линка дето съм дал е от промоционалният каталог, а той изтече, сега е 559лв. :crap: Razor ми харесва, ама ми се щеше да е със скосена рамка, ако все пак има някакво изявено предимство бих взел и с нормална рамка. Иначе още инфо - не мисля да го ъпгрейдвам, само да се кара леко и да не ходя на сервиз всяка седмица. Драга съм го гледал на живо и много ми хареса как изглежда, ще гледам да погледна и кроса тия дни. Мерси за коментарите дотук и благодаря за следващите :)
muho
 
Мнения: 51
Рейтинг: 1300
Регистриран на: Пон Авг 01, 2011 10:09 pm

Re: Пак аз, хибрид за жена ми

Мнениеот Citrus Siensis » Пон Яну 09, 2012 5:00 pm

Cross имат перфектно дейставста сервизна мрежа (включваща опация упдеит на велосипеда) и извън гаранционно обслужване,Cross е световна марка изнасяща велосипеди за всички континенти
:beer:
Citrus Siensis
 
Мнения: 28
Рейтинг: 925
Регистриран на: Пет Дек 23, 2011 3:17 am

Re: Пак аз, хибрид за жена ми

Мнениеот EccentricMOTION » Пон Яну 09, 2012 6:36 pm

Citrus Siensis написа:Cross имат перфектно дейставста сервизна мрежа (включваща опация упдеит на велосипеда) и извън гаранционно обслужване,Cross е световна марка изнасяща велосипеди за всички континенти
:beer:

Ти някакъв техен агент ли си? Какво и къде изнася Крос? Какъв клас велосипеди произвежда? Имат ли отбор? Имат ли официални магазини? Карат ли състезатели с техни велосипеди? Организират ли събития, изобщо правят ли нещо за спорта?
:beer:
Аватар
EccentricMOTION
 
Мнения: 2364
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Съб Окт 25, 2008 12:24 am

Re: Пак аз, хибрид за жена ми

Мнениеот Citrus Siensis » Пон Яну 09, 2012 10:11 pm

аз по принцип на провокации не отговарям но...модела raleigh police police за велопатрулите в Англия е производство на Cross както и на нато байка Паратропер. сто полицията и военните са доволни от тях ...Cross произвеждат повече от 400 хиляди велосипеда годишно за абсолютно всички държави в абсолютно всеки клас и се конкурират на световния пазар с световни марки.не съм ничии agent.по скоро сам agent на истината.просто теяя от Драг се възползваха от времето когато Cross не обръщаше достатъчно внимание на вътрешния пазар ,това е
Citrus Siensis
 
Мнения: 28
Рейтинг: 925
Регистриран на: Пет Дек 23, 2011 3:17 am

Re: Пак аз, хибрид за жена ми

Мнениеот Teodor40 » Вто Яну 10, 2012 10:19 pm

thepowerofone написа:Единственото Деоре при Драга е задният дерейльор. Всичко друго по скоростната система (команди, курбели, преден декланшор и верига) е по-нисък клас от Кроса, както и спирачките. Заради този добре балансиран монтаж, аз лично бих предпочел Кроса, а и е 115 лева лева по-евтин (а при цени в рамките на 500 лева това е голяма разлика). Един минус на Кроса спрямо Драга се крие във вилката - идентични са, но тази на Кросът е с механично заключване, а тази на Драга е с хидравлично. Тоест, разликата е без особена практическа стойност. Както и споменатият заден дерейльор, само че и тук нищо смислено като разлика. Аливио е точно под Деоре.


Спирачките на Крос-а са с 1лв по-евтини. Не знам, как реши, че са по-добри.
Курбелите на Драг-а също са малко по-скъпи!
Командите на Крос-а са 4лв по-скъпи. Това си го улучил. Веригата и тя с 3лв.
Предния деклашор въобще го няма в спецификацията на Крос-а! Май малко наизуст си си измислял разни неща ;)

Общо взето какво излезе? Обратното!
Клуб и вело училище http://gravity-bike.com/
Аватар
Teodor40
 
Мнения: 3019
Рейтинг: 1896
Регистриран на: Чет Авг 05, 2004 1:44 pm
Местоположение: Сен Тропе

Re: Пак аз, хибрид за жена ми

Мнениеот thepowerofone » Чет Яну 12, 2012 11:24 am

Teodor40 написа:
... Май малко наизуст си си измислял разни неща ;)



Напротив. Имам преки наблюдения и отговарям, не правя анализ само по описание. Бъркам при предния декланшор - еднакви са - при Крос също е фд-м190/191. До не много отдавна, Драгът беше с фд-ц101/102, на базата на който спомен съм дал грешно мнение за него, признавам. Също и за цената.
Относно курбелите - слаб критерий за качество е цената, на която се продава нещо. Имам наблюдения и върху двата модела курбели и качеството на изработка и машинна обработка на зъбите и пиновете за качване на веригата, както и качеството на превключване при конкретното Шимано спрямо Сънтура са на осезаемо по-високо ниво. Малката и средна плочите при този сънтур са заварени и не се свалят. О, разликата е много осезама.
Същото важи и за спирачките. Не напразно топ моделът на същия драг е със Шимано бр-м432 (разликата спрямо бр-422 на Кроса е само в колодките, които при 432 са със сменяеми вложки).
Командите - Асера при Драг срещу Аливио при Крос. За непсоветените, Асера е под Аливио.
За веригата - Кмц са и двете, но при Драг е з51, а при Крос е з72. Според Кмц, з51 е 7-скоростна верига. "Приятен" компромис, как ли "подобрява" превключването...
http://www.kmcchain.com/index.php?ln=en ... iew&id=602
http://www.kmcchain.com/index.php?ln=en ... iew&id=605
Аватар
thepowerofone
 
Мнения: 241
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Яну 01, 2010 2:15 pm

Re: Пак аз, хибрид за жена ми

Мнениеот Шлек_народен » Чет Яну 12, 2012 1:50 pm

thepowerofone написа: Според Кмц, з51 е 7-скоростна верига. "Приятен" компромис, как ли "подобрява" превключването...

Извинявай, би ли обяснил каква точно е разликата м/у "KMC Z 51" и верига за 8 скорости?Или м/у нея и "KMC Z 72"
Шлек_народен
 
Мнения: 323
Рейтинг: 1518
Регистриран на: Нед Май 22, 2011 7:44 pm

Re: Пак аз, хибрид за жена ми

Мнениеот thepowerofone » Чет Яну 12, 2012 2:08 pm

Шлек_народен написа:
thepowerofone написа: Според Кмц, з51 е 7-скоростна верига. "Приятен" компромис, как ли "подобрява" превключването...

Извинявай, би ли обяснил каква точно е разликата м/у "KMC Z 51" и верига за 8 скорости?Или м/у нея и "KMC Z 72"


Разликата е в ширината на пиновете, или цялостната ширина на веригата, казано иначе. Това трябва да е съобразено с разстоянието между отделните венци на задната касета, което е различно за различни касети - 7, 8, 9, 10 скорости. Разликата би трябвало да е 0.5 мм. между тези две вериги (з51 е по-широката). Не е много и затова раоботи такава конфигурация, но това не е оптимален вариант... но пестят 3 лева, по данни на колегата.
Аватар
thepowerofone
 
Мнения: 241
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Яну 01, 2010 2:15 pm

Re: Пак аз, хибрид за жена ми

Мнениеот Teodor40 » Чет Яну 12, 2012 3:09 pm

thepowerofone написа:

Относно курбелите - слаб критерий за качество е цената, на която се продава нещо. Имам наблюдения и върху двата модела курбели и качеството на изработка и машинна обработка на зъбите и пиновете за качване на веригата, както и качеството на превключване при конкретното Шимано спрямо Сънтура са на осезаемо по-високо ниво. Малката и средна плочите при този сънтур са заварени и не се свалят. О, разликата е много осезама.[/quote]

Кога ще ти се наложи да сваляш някой от плочите на подобен клас колело-никога! Напълно излишна екстра, която имаха едно време курбелите на ако щеш и китайските Финикси.
Имал си наблюдения над точно тези модели. Да приемем, че е така...много малко вероятно покай 1000-та модела на пазара, но все пак. Превключването е поредица от много фактори и много финна настройка. Не можеш да ме убедиш, че по-евтините Шимански курбели са по-добри. Но някой балък може и да ти се върже. Звучиш логично.

thepowerofone написа:

Същото важи и за спирачките. Не напразно топ моделът на същия драг е със Шимано бр-м432 (разликата спрямо бр-422 на Кроса е само в колодките, които при 432 са със сменяеми вложки).[/quote]

Бла бла, разлика не вярвам да има осезаема, дори и да си прав!

thepowerofone написа:

Командите - Асера при Драг срещу Аливио при Крос. За непсоветените, Асера е под Аливио.
За веригата - Кмц са и двете, но при Драг е з51, а при Крос е з72. Според Кмц, з51 е 7-скоростна верига. "Приятен" компромис, как ли "подобрява" превключването...
http://www.kmcchain.com/index.php?ln=en ... iew&id=602
http://www.kmcchain.com/index.php?ln=en ... iew&id=605[/quote]

Тук цените са много, много близки и съм сигурен, че ако залепя тиксо и не се виждат компонентите, няма да се усети разлика. Трябва да е някой много в час, за да оцени толкова минимални детайли.

Но всеки си има право на избор. Не ми стана приятно изказването ти в началото, че едва ли не Драга е във всичко под този Крос. А те са на едно ниво, дори аз бих предпочел Драг-а. Заключването на вилката наистина не е от съществено значение, но от него личи, че не се пести за стотинки при производството им!
Клуб и вело училище http://gravity-bike.com/
Аватар
Teodor40
 
Мнения: 3019
Рейтинг: 1896
Регистриран на: Чет Авг 05, 2004 1:44 pm
Местоположение: Сен Тропе

Re: Пак аз, хибрид за жена ми

Мнениеот Шлек_народен » Чет Яну 12, 2012 3:36 pm

thepowerofone написа:Разликата е в ширината на пиновете, или цялостната ширина на веригата, казано иначе. Това трябва да е съобразено с разстоянието между отделните венци на задната касета, което е различно за различни касети - 7, 8, 9, 10 скорости. Разликата би трябвало да е 0.5 мм. между тези две вериги (з51 е по-широката). Не е много и затова раоботи такава конфигурация, но това не е оптимален вариант... но пестят 3 лева, по данни на колегата.

3 лева...
http://www.jensonusa.com/!kTHwdaVWb3YB-pSnTk3PgQ!/KMC-Z-72-71mm-6-7-8SPD
Що не вземеш да я премериш тая верига. Значи, за 8 скорости е 7.1мм пина. На Z51 според теб е 7.6мм?
http://www.sjscycles.co.uk/kmc-z51-chain-116-links-7-8-speed-prod14135/
А иначе си я карам( z51-то) на 8 скорости и ама никакъв дерт няма :) Но напоследък нещо и на нея дигнаха цената...
Шлек_народен
 
Мнения: 323
Рейтинг: 1518
Регистриран на: Нед Май 22, 2011 7:44 pm

Re: Пак аз, хибрид за жена ми

Мнениеот Citrus Siensis » Пет Яну 13, 2012 5:09 pm

купувайте си смело "драг" после ще ви хвърчат тапи от вилката и ще ви пробиват рамката под капсулованото средно като на оня с скъпото колело ...
:rofl:
Citrus Siensis
 
Мнения: 28
Рейтинг: 925
Регистриран на: Пет Дек 23, 2011 3:17 am

Re: Пак аз, хибрид за жена ми

Мнениеот Teodor40 » Пет Яну 13, 2012 5:29 pm

Citrus Siensis написа:купувайте си смело "драг" после ще ви хвърчат тапи от вилката и ще ви пробиват рамката под капсулованото средно като на оня с скъпото колело ...
:rofl:

Изпий си лекарствата, момче!
Клуб и вело училище http://gravity-bike.com/
Аватар
Teodor40
 
Мнения: 3019
Рейтинг: 1896
Регистриран на: Чет Авг 05, 2004 1:44 pm
Местоположение: Сен Тропе

Re: Пак аз, хибрид за жена ми

Мнениеот penmark » Пет Яну 13, 2012 5:52 pm

:offtopic:
Много добре го разбрахме за какво говори. :D
Тая тема
viewtopic.php?f=31&t=103618
и производните след нея на автора.
Аватар
penmark
 
Мнения: 1381
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Май 03, 2011 11:32 pm
Местоположение: Казанлък

Re: Пак аз, хибрид за жена ми

Мнениеот Teodor40 » Пет Яну 13, 2012 6:14 pm

Дупката на средното е много излишна. Карал съм във всякакво време, но средното не ми е хващало ръжда.
Капачките на вилките са еднакви на всички вилки Сънтор от този модел, независимо дали си монтирани на Драг, Скот, Крос, Спринт и т.н. ;) За това и колелата си имат гаранция, ако се появи дефект като този!
Време е да спрете да хейтвате всичко и всички!
Клуб и вело училище http://gravity-bike.com/
Аватар
Teodor40
 
Мнения: 3019
Рейтинг: 1896
Регистриран на: Чет Авг 05, 2004 1:44 pm
Местоположение: Сен Тропе

Re: Пак аз, хибрид за жена ми

Мнениеот thepowerofone » Пет Яну 13, 2012 7:15 pm

Относно веригата - посочил съм иформация с източник производителя. Това, че е описана по друг начин в произволен интернет магазин, не променя нещата. Нека притежателят да я измери и ще се убеди. Работи, защото разликите са малки и това вече съм го написал. Всеки читател има глава на раменете си и може да си зададе въпроса защо все пак се произвеждат различни вериги и производителят следва някаква номенклатура като ги описва. При всички положения, веригата е по-нисък клас спрямо з72. Надявам се притежателят на з51 не се води в случая от принципа "моето е най-хубаво". Имал съм и Драг Хакер със з51.

По-нагоре е написано, че по неприятен начин съм изкарал Кроса много над Драга. Очевидно по-обективно е изказването, че скоростие на Драга са клас Деоре, без да се напише нищо допълнително като пояснение или анализ на компонентите.

Оставям без коментар аргумента "бла-бла".

Колелото, което виждате на аватара ми, е хибрид Трек Валенсия. Точно преди да го купя, активно се интересувах от Гранд Каньон (оттам объркването ми с предните декланшори). Трекът дойде с крубели фц-м361 (на снимката е с тях). МТБ-то ми в момента е точно с бели ХЦТ на Сънтур. Да ги снимам ли и двете ми колела с името на аватара ми на листче до тях, за да доказвам? (Притежавам и 3-то - шосейка Джайънт). Каква ми е инициативата да лъжа? Да защитя едното колело пред другото? И това го правя с каква цел? Ще повторя - между конкретените курбели, Шиманото е доста по-напред като качество, колкото и да е субективна една такава преценка. А защо цените им са такива, каквито са, не желая да коментирам.

Целта на една такава дискусия е, чрез адекватно поднесена информация, авторът сам да направи преценка. Аз не получавам никаква изгода, какъвто и избор да направи той.
Мястото на следващите изречения не е тук, но все пак... Карам много активно и 3-те си велосипеда, без да съм професионалист в нито една велосипедна област. Никога не съм търсил външна помощ или съвет за отремонтирането или подменянето на каквито и да е компоненти, което от чист мерак правя често - като почнеш от скоростната система, минеш през вътрешностите на амортисьорни вилки, та до наплитане и центроване на капли. Сятам, че съм си заслужил правото на мнение, което съм представил предостатъчно културно, за да бъде оценявано негативно.
Аватар
thepowerofone
 
Мнения: 241
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Яну 01, 2010 2:15 pm

Re: Пак аз, хибрид за жена ми

Мнениеот EccentricMOTION » Пет Яну 13, 2012 11:02 pm

Citrus Siensis написа:купувайте си смело "драг" после ще ви хвърчат тапи от вилката и ще ви пробиват рамката под капсулованото средно като на оня с скъпото колело ...
:rofl:


Изказваш се изключително остро по отношение на един от най-силните производители на велосипеди в България. Не смяташ ли, че изказвания от този тип са изключително неуместни и безпочвени, ако имаш нещо против - сведи го до знанието на производителите, ако страдаш от техен продукт - направи рекламация, отиди в техен магазин/офис с конкретно запитване, жалба. Хората плащат неустойки след съдебно решение за такива изказвания...

Към автора - всеки си пази своето. Хората които са тествали повече от един велосипед от посочения от теб тип няма да ги намериш тук. Слагай 500лв в джоба, мини през 2-3 магазина, огледай и купувай. Купуваш велосипед, не яхта...
Аватар
EccentricMOTION
 
Мнения: 2364
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Съб Окт 25, 2008 12:24 am

Re: Пак аз, хибрид за жена ми

Мнениеот Teodor40 » Съб Яну 14, 2012 4:37 am

:offtopic:
thepowerofone, нещо много се засягаш и се палиш от нищо.
Първо ще ти отговоря на последните няколко реда. И аз си правя изкючително сам колелото и нямам никаква изгода да рекламирам продуктите на "Вломания". Имам някакви отношения с фирмата, но само когато съм сигурен в нещо, тогава пиша и то за лично удоволетворение.

Второ- да, задния оптегач е само е Деоре при Драг-а, но това е най-важната част от скоростите, а не някаква верига, която няма почети никакво значение за подобен клас велосипед и се различава минимално от тази на Крос-а. Какво си задълбал с изрази като "номенклатура" направо ти се чудя! Обясниха ти за веригите разликата, но ти си знаеш твоето.

И не разбирам, какво се хвалиш, колко и какви колела имаш. Нито знаеш, какво карат другите, нито как. Не мисли, че си повече колоездач от нас ;)

Спирам да пиша. Темата отдавна се изчерпа и е време да бъде заключена!
Клуб и вело училище http://gravity-bike.com/
Аватар
Teodor40
 
Мнения: 3019
Рейтинг: 1896
Регистриран на: Чет Авг 05, 2004 1:44 pm
Местоположение: Сен Тропе

Re: Пак аз, хибрид за жена ми

Мнениеот Citrus Siensis » Нед Яну 15, 2012 1:34 am

абе ти знаеш ли че само за една година в Cross се произвеждат толкова велосипеди колкото Драг са произвели за цялото си съществуване? какво е за теб "най силен производител" дай дефиниция ?тва Драг си е махленска работилница,а Cross е световен прозводител.може да идеш в всяка една страна да си купиш велосипед на Cross. Драг като са толко реноме защо ги нема на международния пазар?
Citrus Siensis
 
Мнения: 28
Рейтинг: 925
Регистриран на: Пет Дек 23, 2011 3:17 am

Re: Пак аз, хибрид за жена ми

Мнениеот EccentricMOTION » Нед Яну 15, 2012 8:37 am

http://www.dragbicycles.com/?menu=dealers
Най-долу, най-дясното..една малка държава с едни малки петролни босчета карат едни малки 'махленски' колела Drag :bigeyes:

Като не си сигурен в нещо - по-добре си мълчи. В противен случай ставаш за смях пред доста широка аудитория. Простено ти е. Продължавай с ограничения си мироглед напред и надолу.
Аватар
EccentricMOTION
 
Мнения: 2364
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Съб Окт 25, 2008 12:24 am

Re: Пак аз, хибрид за жена ми

Мнениеот joropc » Нед Яну 15, 2012 5:31 pm

Както DRAG, така и RAM, а отскоро CROSS(с новите си модели) и SPRINT(най-големия производител от изброените), са перфектни велосипеди за цената си.Не е нужно да се "захапвате", защото авторът на темата, който си е определил бюджет, което и да е от изброените от вас колелета да вземе, все ще му свърши работа.Почнахте да спорите на "религиозна" основа, а това няма да ориентира човека правилно, защото говорим за колело за 500 лева.При тази цена "религията" е една и съща за всички...
@muho
Горните колелета са почти едни и същи, така че ако е наистина за жена ти, остави я да си избере един от коментираните велосипеди по цвят... ;)
Изображение
-------------------------------------------------------------
Сервизът за моя велосипед! http://www.velo09.com
Аватар
joropc
 
Мнения: 1125
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 04, 2009 9:57 pm
Местоположение: Троян

Re: Пак аз, хибрид за жена ми

Мнениеот Citrus Siensis » Нед Яну 15, 2012 9:29 pm

бако Cross имат 50 (петдесет) ТИР-а за ексспорт на продукция ,които пътуват по всички световни посоки.а този саид дето си ми го пратил си го гледайте там в xpama на драг
Citrus Siensis
 
Мнения: 28
Рейтинг: 925
Регистриран на: Пет Дек 23, 2011 3:17 am

Re: Пак аз, хибрид за жена ми

Мнениеот muho » Пон Яну 16, 2012 12:12 am

Благодаря за отговорите, явно по цвят ще е :D (сигурно драг щото е лилав :rofl: ) Доколкото разбрах от споровете разликите са пренебрежимо малки.
muho
 
Мнения: 51
Рейтинг: 1300
Регистриран на: Пон Авг 01, 2011 10:09 pm


Назад към Начален клас велосипеди и компоненти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта