Труден избор... не знам с какво да ти помогна, освен със съвета в крайна сметка да си вземеш това от тях, което ти харесва най-много, ако ще и интуитивно или пък като външен вид. Защо ли? Защото в тоя клас (пък и не само в него) велосипедите са доста конкурентни. Има отделни разлики, плюсове и минуси, но цялостното усещане не мисля, че ще е различно с който и да е от трите.
Вилките на практика са еднакви.
За Ram-а:
Avid правят добри V-образни спирачки, но все пак, ако ще го караш често по планините, рано или късно ще решиш да го надградиш с дискови, така че е най-добре от самото начало да си е с такива. От друга страна, те позволяват този байк да е с най-ниска цена между трите. Ако избереш HT.One.2, той май е с механични дискови, но и със 140 лв. по-скъп, т.е. става най-скъпия от трите. Всъщност би могло да се каже, че при него има най-много маркови компоненти, но някои от тях реално не влияят особено на карането.
За Cross-а:
Ако разглеждаме и трите велосипеда във вариант с дискови спирачки, Cross-ът ще е най-евтин. Като цяло окомплектовката му е добра и конкурентна на другите два, наистина има малко повече "безименни" компоненти от другите, но става дума за кормило, лапа, кол за седалка... не са най-важните. Рамката е хубава, макар да не е най-леката. Балансиран велосипед на добра цена.
За Drag-а:
Не съм 100% сигурен, но мисля, че той е с най-леката рамка измежду трите байка. По-важните компоненти са на нивото на другите, и по-специално на Cross-а, защото сравнявам и спирачките. Забелязвам нещо, което съм виждал и при други модели на Drag - направили са доста сложна смес от компоненти - някои са доста евтини, други пък са малко по-висок клас, отколкото при конкурентите. Целта явно е да се намали цената от места, където може да стане, без да се отрази негативно върху общите качества на байка.
Както виждаш, не мога да ти помогна с конкретен съвет от типа "вземи този!". Аз самият не знам кой от трите бих избрал, но се надявам поне малко да съм ти помогнал с тия обобщения горе.
