Здравейте!
Пускам и тук кратка информация за сервизиране на Тора, може да е полезно на някого с подобно намерение.
Маслото което съм дал е пример, може да се използва всяка марка масло за вилки, но лично на мен Motul най-много ми харесва като работа.
Маслото е два вида като вискозитет, 130мл в хидравликата от 5W
Motul.
15мл е в ботуша на хидравликата (налива се накрая от долу под болта за ребаунда) и 30мл в ботуша на пружината от 15W
Motul.
Можеш да отидеш до някой вело-сервиз и да ти отсипат нужното количество от това масло, ако го имат, или друго масло за вилки като моторекс, което не ми харесва толкова.
Разглобяваш вилката с нужните инструменти (има и зегерка за което трябват и събиращи клещи за зегерки) изливаш маслото, пръскаш с изопропилов алкохол за да я обезмаслиш, забърсваш с чист парцал и сглабяш според клипчетата по-долу.
За о-пръстена трябва да я разглобиш и да го вземеш (не помня какъв е размера му, отдавна карам друга вилка с други размери о-пръстени) Отиваш на място в магазина да ти го измерят и да ти дадът същият размер, след което ще знаеш какъв размер о-пръстен ти трябва.
Има клипчета в нета за сервизирането:
RockShox Lower Leg RemovalRockShox Motion Control ServiceRockShox Lower Leg InstallНе е много трудно сервизирането, а като го направиш веднъж ще имаш тренинг и ще става по-лесно следващите пъти.
