
Благодаря предварително!
victortrt написа:Истината е, че здраво е най-простото - стомана, твърда вилка и сингърспийд с контра. С разликата в бюджета може да се сложат хубави калници, динамо и светлини, респективно багажник.
alexandrov написа:мдаа... почва да ми става ясно защо в София всички търкалят валяци с гуми на кубчета, все едно са слезли от гората за хляб и олио. Просто в БГ горният Крос го имате за градско колело...
cyclopz написа:Преди месец на градското колело на жена ми сложих гуми 1.75, понеже при 1.5 освен че се тръскаше като чувал, два пъти прави снейкбайт срязване по пътя към работа.
Ozzie написа: Избягването на "змийско ухапване" е въпрос на налягане в гумата и техника на каране.
alexandrov написа:Вътрешни скорости монтират на чисто градските модели, които се карат из европейските (в географско и градоустройствено отношение) градове. За София никога не бих си купил чисто градско колело с вдигнато кормило, където тежестта на тялото изцяло се носи от седалката. Теренът тук е неравен, налага се да вдигаш през бордюри в движение. Това предполага яко друсане и ако основната опорна точка ти е задника, тежко муМакар че карам само по улиците, често друса и даже се изправям на педали по релси, бабуни и дупки. Но пък другата крайност, чисто планински велосипед, също е overkill
Хибрид му е майката! Аз ходих да гледам хибридите на Cross, Scott, Drag и Sprint. На място се вижда най-добре какво е подходящо за човек.
alexandrov написа:...
cyclopz написа:alexandrov написа:...
Това ми харесва многои аз бих си взел такова
А механични дискови, за града колко ти трябва да са яки, те не са по-слаби от другите, просто стискаш повече
Назад към Начален клас велосипеди и компоненти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта