picantino86 написа: Казваха му че Курбела му е с 44 зъба и при смяна на гуми с по тесни ще се увеличи скоростта му. Това ме интересуваше, дали ще е смислено това упражнение и аз дали да взема GRX827 и да постъпя по този начин или да продължа да си блъскам главата и да търся други варианти които ще ме задоволят.
victortrt написа:Ако държиш на МТБ и такава вилка, то тя май има въздушен и пружинен вариант, последният е по-евтин.
Новите модели са ти скъпи, трябва да търсиш нещо старо като модел. Крос имаха един бял Фюжън 29 цола и един модел грип 29 /понеже много модели се казват така, имам предвид един черен със зелено и жълто/ с такава вилка, пружина и хубави части. Потърси някъде за стари модели на по-ниска цена.
Виж на живо хибрида Куест, той е също с хубава вилка, но не е планински. Все пак каза, че търсиш да се кара по автомобилни пътища в планината, което го прави пригоден за асфалт, не толкова за павета.
picantino86 написа:... Имам и няколко питания: Седалката си я вдигнах до толкова, че при седнало положение да мога да докосвам земята и с крак стъпил на педала в най долно положение да има лека сгъвка в коляното.Но и така кормилото ми е по високо от равнището на седалката.От ръководството го дават правилно да се направи кормилото да на равно или малко по ниско от седалката. Пише че се развивало с един болт шестица, но има едни 3 като пръстенчета които не знам какво да правя. Трябва да се махнат за да слезе по надолу ли?
...
kaspar_kz написа:Висок съм 1.8м тежа 80 кг. До колкото разбирам ми трябва колело с 29" гуми и 510 см. рамка.
Назад към Начален клас велосипеди и компоненти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта