
Намерих и това инфо дали вАжи и за моят случай ?
Повечето дерайльори имат и винт за реглаж на разстоянието между рамото на дерайльора и задните венци. Тази настройка също е важна, защото ако са много близо (или пък се допират), веригата започва да прескача, да трака, да се криви и т.н. Разбира се, не е хубаво и да са много раздалечени, тогава може да изпитвате затруднения при смяната на предавките. Винтът за настройка се намира зад болта за захващане към рамката. Когато го завивате по часовниковата стрека, рамото с колелцата се мести по-надолу и обратно, за да се качи по-нагоре, трябва да завъртите винта обратно на часовника. Реглажът се извършва в положение за най-голям венец отзад. Някои производители препоръчват точно определено разстояние между най-близките точки на здния венец и горното колелце на дерайльора – например 6мм за дерайльорите на Sram. Други не уточняват конкретно разстояние, но при всички случаи не е добре да е повече от 10мм и по-малко от 5мм. Можете и сами да прецените това като направите няколко оборота и проследите дали веригата се движи плавно и безпроблемно.