от did » Нед Ное 25, 2007 1:16 pm
Рамката с доста голяма вероятност е овърсайз, но наистина, най-добре уредчето да си каже тежката дума. Ако наистина е овърсайз, няма проблем да и се сложи каквато и да е вилка до към 130мм. Здравината на челото не е никакъв проблем при този материал. Вилка втора ръка, обаче, няма да стане по всяка вероятност, щото повечето употребявани са с рязан стержен, а при това огромно чело ще трябва определено вилка с цял стержен. Тези чашки ще трябва да се сменят.
Рамката е със сигурност от качествена Cr-Mo стомана, като геометрия е подходяща за спокойно планинско каране, а при много дълги маршрути, включващи повечко асфалт, даже е по-удобна като геометрия от много популярните напоследък ниски рамчици. Обзалагам се, че е по-лека от половината алуминиеви рамки, които в момента се продават масово в България.
Хубаво е, преди да започнеш да хвърляш пари по нея (което, въпреки всичко, не е много смислено), да я поогледаш отвътре дали не е корозирала твърде много.
За мен от тази рамка може да се направи едно прилично, но неугледно градско колело, което сравнително по-спокойно да можеш да зарязваш наляво-надясно, без да се притесняваш, че ако ги го откраднат, ще изгубиш много. При това ще се радваш на една изключително мека и комфортна возия, заради еластичния материал на рамката.
Всъщност, градското колело, което скоро ще натъкмявам, ще е именно на подобна Cr-Mo рамка, която до преди 2 години съм карал и в планината.
Q. b. f. f. f. s.