Истински ме развесели твоя учител по заваряване.chefo111 написа:.Като се замисля учителя по заваряване едно време ни казваше ако алуминия се заварява качествено,самолетите нямаше да ги нитоват.
chefo111 написа:Пътя от хижата до селото е асвалт и то горе долу е все едно си кара в гарада само доста по бързо и опасно.
За да не изздържи, трябва да получи голямо натоварване - ако човекът спуска по асфалт според мен няма начин при разумно каране. Ако се надъни на дупка или падне, може и да има някакви пораженияя, но ако няма такива ексцесии, мисля че няма проблем. Наистина много по--важна е неговата екипировка! Дали ще спука с колело за 200 лева или такова за 3000 лева по асфалт.. все тая, ве има шанс да падне... КАРАЙТЕ С КАСКИ!!!chefo111 написа:Спирачките са му едниии ммм чак име си нямат,пластмасови и незнам първо те как са издържали а и вилката не знам дали ще издържи.
Защото Лотусите ги лепят.M1010X написа:А всъщност защо самолетите ги нитоват?
hitar_potter написа:За да не изздържи, трябва да получи голямо натоварване - ако човекът спуска по асфалт според мен няма начин при разумно каране. Ако се надъни на дупка или падне, може и да има някакви пораженияя, но ако няма такива ексцесии, мисля че няма проблем. Наистина много по--важна е неговата екипировка! Дали ще спука с колело за 200 лева или такова за 3000 лева по асфалт.. все тая, ве има шанс да падне... КАРАЙТЕ С КАСКИ!!!chefo111 написа:Спирачките са му едниии ммм чак име си нямат,пластмасови и незнам първо те как са издържали а и вилката не знам дали ще издържи.
Аз не казвам, че не е опасно. На асфалт могат да се развиват големи скорости, а по принцип такива спускания предполагат пътя да се извива на серпентини. Ако човек не знае възможностите си може много лошо да се претрепе на някоя дупка/завой или не дай си Боже кола. С горния си пост имах предвид че реално колелото не изпитва много големи усилия, просто е нестабилно при високи скоростиdid написа:hitar_potter написа:За да не изздържи, трябва да получи голямо натоварване - ако човекът спуска по асфалт според мен няма начин при разумно каране. Ако се надъни на дупка или падне, може и да има някакви пораженияя, но ако няма такива ексцесии, мисля че няма проблем. Наистина много по--важна е неговата екипировка! Дали ще спука с колело за 200 лева или такова за 3000 лева по асфалт.. все тая, ве има шанс да падне... КАРАЙТЕ С КАСКИ!!!chefo111 написа:Спирачките са му едниии ммм чак име си нямат,пластмасови и незнам първо те как са издържали а и вилката не знам дали ще издържи.
тц. въпросното спускане от х."Родопски партизанин" към Храбрино е едно от най-опасните места за каране на колело в района на Пловдив и ВЪОБЩЕ в познатата ми част на Родопите. Там не препоръчвам на НИКОГО да спуска по асфалта с колело. Има си пътека надолу, за който иска да кара там. По-добре да носи колелото надолу по пътеката, отколкото да се размаже на някой завой по "асфалта".
А на тоя юнак, дето си мисли, че онова спускане по асфалт е вид колоездене, рано е да му са дават каквито и да е съвети. Явно е още твърде зелен, за да възприеме нещо.
Назад към Начален клас велосипеди и компоненти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 83 госта