Моля за приятелски съвет !

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с цена до 1200 лв. (за твърдаци) и до 1800 лв. (за байкове с двойно окачване), независимо от предназначението им, както и за компоненти, определени от производителя им като начален клас в планинското колоездене.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Моля за приятелски съвет !

Мнениеот deroo » Нед Мар 23, 2008 4:42 pm

Здравейте, пичове! Виждам, че това е най-добрия сайт за байкове и търся компетентни мнения за избор на модел.Аз съм 88кг на 182см и искам байк за разходки в планината и парка.Държа на ефектния дизайн, удобството, комфорта на каране и лесната подръжка.Не съм фен на екстремните изпълнения, това ще е първия ми байк, ще го карам 2 пъти седмично и имам някои първоначални предпочитания : CROSS ENDURO, SPRINT APOLON, RAM HT1, DRAG - F4, BEHEMOT, DIESEL, THE BOMB и други....Ще се радвам да ми помогнете, за което предварително ви поздравявам!
deroo
 
Мнения: 4
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Съб Мар 08, 2008 8:22 pm

Мнениеот rEsPeCT » Нед Мар 23, 2008 4:46 pm

Щом не си фен на екстремното каране, предлагам от изброените от теб байкове RAM ht1 ще ти е добре, само една по голема рамка си земаш. Но като че ли килограмите са ти повечко за такава рамка..:) :agree:
Аватар
rEsPeCT
 
Мнения: 360
Рейтинг: 1058
Регистриран на: Чет Юни 08, 2006 9:10 pm
Местоположение: neverland..

Re: Моля за приятелски съвет !

Мнениеот Antares » Нед Мар 23, 2008 5:10 pm

CROSS ENDURO - Може и да съм преднамерен - но това е крос. Бих го зачеркнал от списъка.

SPRINT APOLON - бюджетен вариант за крос-кънтри колело. Имам приятел, който подлага такова на много тормоз и още носи...
RAM HT1 - RAM е доказала се марка, а този модел е по-скоро предназначен за по-леко каране.
DRAG - F4 - Карам такъв, от най-старите модели. Предвиден за АМ/ендуро велосипед, носещ известен комфорт със задното окачване и носещ немалък дискомфорт при въртене (при всеки тласък шока, ако не се смени, има "навика" да се компресира, което отнема от "двигателната сила"). Съмнителна здравина при екстремно каране, въпреки, че мен още няма счупени части от рамката (само уши)
BEHEMOT - може би стартовия велосипед за спускач. Неудобен за продължително въртене, по-скоро предвиден само за надолу. Позволява надграждане, но базисната му окомплектовка не е много добра...
DIESEL - колело за спускане. Предполага се, че е сравнително добро за екстремно спускане, но за други дисциплини...
THE BOMB - да, има вид, но... тежи и се разлуфтват втулките на задното окачване. Доста такива оплаквания има във форума...

От изброените бих ти препоръчал ht1 или Drag F4, като второто наистина е по-позьорско колело, по-комфортно, но може да изисква малко повече поддръжка...
Карикатурите ми . Крива Спица
He who sacrifices freedom for security deserves neither!
Ben Franklin
Аватар
Antares
 
Мнения: 7459
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Сеп 18, 2006 9:26 pm
Местоположение: София

Мнениеот -=[V@N10*P!4A]=- » Нед Мар 23, 2008 6:25 pm

Аз бих оставил в списъка колелата които стават за ХС/АМ/градско:
Рам НТ1, Драг Ф4, Драг Дъ Бомб и Драг Бехемотх.

1.Рам НТ1-подходяща за стила рамка, но е без заден амортесьор и на външен вид не е кой знае какво, а ти търсиш комфорт и хубав дизайн.

2.Драг Ф4-Съшо подходяща рамка за стила, но амортесьора, с който се продава работи много зле. За да се сложи хубав шок трябва да се преправя рамката. :irked: Казват че не били здрави задниците. Един мой приятел счупи такава рамка при задницата и като цяло не остана доволен от това колело.

3.Драг Дъ Бомб-Много е коментирано за тази рамка, но най-общо казано: тежка рамка, която лесно се разлуфтва, но пък за това е добра на външен вид.

4.Драг Бехемотх-Еее, дойдохме си на думата. Среден клас колело с що годе добра окомплектовка, с добър дизайн, няма особени проблеми с рамката и задният амортесьор не е кой знае колко добър, но носи комфорт при разходки и леки спускания.

Моят глас е за Бехемотх. Искрено се надявам да съм бил от полза. :) :agree: :beer:
Аватар
-=[V@N10*P!4A]=-
 
Мнения: 241
Рейтинг: 990
Регистриран на: Вто Мар 18, 2008 9:03 pm
Местоположение: София

Мнениеот MIRO A » Нед Мар 23, 2008 8:53 pm

Виж сега ако си готов да дадеш няколко хиляди (нали около 3000 е Diesel) по - добре почни с някой RАМ АМ или НТ 2. АМ има атрактивен вид http://www.ridespot.net/product_info.php?cPath=35_44_58&products_id=1688 (този АМ е средния клас от трите окомплектовки, иначе може да вземеш и АМ2, които е 1700лв.). Иначе и НТ2 като твърдак не изглежда лошо.
Live free or die trying
Аватар
MIRO A
 
Мнения: 777
Рейтинг: 971
Регистриран на: Вто Окт 09, 2007 5:15 pm
Местоположение: София

Мнениеот deroo » Пон Мар 24, 2008 11:34 am

Благодаря на всички за полезната и точна информация! Ако стесня кръга до CROSS ENDURO, DRAG BEHEMOTH, DRAG THE BOMB кой ще ми позволи най-големи възможности за промяна на конфигурацията, ако съм недоволен от някоя негова част?
deroo
 
Мнения: 4
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Съб Мар 08, 2008 8:22 pm

Мнениеот hitar_potter » Пон Мар 24, 2008 11:42 am

Ако можеш да си го позволиш, силно ти препоръчвам това: http://www.ridespot.net/product_info.ph ... ts_id=1689 Ако не - сред тия байкове, които си споменал, май най-добре ще е да вземеш бехемота :)


Пропуснах да кажа - тъй като имаш предпочитания към външния вид, имай предвид, че от рам предлагат услугата да ти боядисат рамката в какъвто цвят искаш ;) Link: http://ram-bikes.com/colors.html
Аватар
hitar_potter
 
Мнения: 3461
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 9:25 pm
Местоположение: София

Мнениеот Antares » Пон Мар 24, 2008 11:29 pm

deroo написа:Благодаря на всички за полезната и точна информация! Ако стесня кръга до CROSS ENDURO, DRAG BEHEMOTH, DRAG THE BOMB кой ще ми позволи най-големи възможности за промяна на конфигурацията, ако съм недоволен от някоя негова част?
Ако стесниш кръга до тези велосипеди - ще стесниш кръга около велосипеди, пригодени единствено за спускане. Разходките, които визираш, ще са по-скоро мъчение. Това не са туристически велосипеди, позволяващи разходка от точка А до точка Б, а мъчително избутване до високата точка Х и спускане от нея до изходната точка.
Не говорим за части, а за геометрия на рамките. Тоест за позицията на колоездача на рамките. Защото позицията, позволяваща удобно катерене, най-общо е с високо колче, ниска вилка и минимален ход на вилката, а за спускане - ниско колче и вилка настроена на максимум ход. Показаните велосипеди ти позволяват само второто. Катеренето с подобен велосипед ще е мъчение.
И моля те - спести си иронията. Не можеш да очакваш от потребителите на форума да дойдеш, да изискаш информация и тя да ти бъде предотставена ей така, щото си пич. Ако искаш наистина полезна информация - ще намериш начин да си я набавиш, вярвай ми - има такава! На въпросите, които задаваш е било отговаряно десетки пъти на десетки потребители преди теб. Можеш да разгледаш секцията със статиите, а ако те мързи да направиш това, да разгледаш и важните теми - желая ти приятен ден и попътен вятър със зрелищния ти нов Cross...
Карикатурите ми . Крива Спица
He who sacrifices freedom for security deserves neither!
Ben Franklin
Аватар
Antares
 
Мнения: 7459
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Сеп 18, 2006 9:26 pm
Местоположение: София

Мнениеот dichodichev3 » Чет Апр 10, 2008 7:05 pm

rEsPeCT написа:Щом не си фен на екстремното каране, предлагам от изброените от теб байкове RAM ht1 ще ти е добре, само една по голема рамка си земаш. Но като че ли килограмите са ти повечко за такава рамка..:) :agree:


Respect брат ми ти си трърдо срещу хората над 55 кг :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: .Не че се заяждам!
Аватар
dichodichev3
 
Мнения: 52
Рейтинг: 1157
Регистриран на: Пет Сеп 28, 2007 6:51 pm
Местоположение: Пловдив,BG


Назад към Начален клас велосипеди и компоненти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 83 госта