Nightbringer написа:Епикон - не. Това си е AM вилка, нищо общо не трябва да има с DH стила.
THEZOGGO написа:По добре е Епикона - с повече ход е.
Иначе колегата GECKO е прав, виж в търсачката или в ЧЗВ. Ще прощаваш но дилемата с която се сблъскваш вече е обсъждана много пъти.Nightbringer написа:Епикон - не. Това си е AM вилка, нищо общо не трябва да има с DH стила.
Нали, понеже и Дурото има много общо с даун хила.
THEZOGGO написа:Ха, тия от Дими байк са сгрешили много важна характеристика за Епикона - http://www.dimibike.com/product_info.ph ... cbae604977 - 140 мм?!
Веломания представя следната информация за същия модел - http://screambikes.eu/product_info.php? ... ts_id=1343 - 120 мм
Абе баси, едно описание не могат да направят като хората тия от Дими байк, нищо лично ама тва би ме отклазало да купувам от тях.
Е, след като видях грешката съм съгласен с Nightbringer - Дуро Е е по добрия вариант.
@Nightbringer
Сори братле, прав си, тия от Дими байк ме подведоха в хода на вилката.
@slie
Последно кво ше правиш с тая вилка ще караш "FreeRide и малко DH" или ще "скачаш"?!
Абе кво да ти кажа от двете неща се насочи към Дурото. За тия пари, толкова.
THEZOGGO написа:@slie
Зимай тая вилка дето е с 140 мм ход за 249 лв.
Няма какво да му мислиш
Admin написа:АМ e тип велосипед! Характерно за този тип планински велосипеди е, че имат максимално широко приложение в планината на фона на по-специализираните типове велосипеди като ХС велосипедите или DH велосипедите. Затова и името на АМ байковете е такова. То показва, че с тях може да се кара крос-кънтри (в несъстезателните му варианти), но в същото време конструкцията и компонентите им позволяват да се кара по-бързо и агресивно надолу.
slie написа:ок вече си купих ЕПИКОНА в момента се сглобява колелото благодаря на всички
slie написа:ок вече си купих ЕПИКОНА в момента се сглобява колелото благодаря на всички
slie написа:няколко човека казаха че въздуха пада за седмица
did написа:slie написа:няколко човека казаха че въздуха пада за седмица
ми купи си помпа и си я помпи преди всяко каране бе! какво ти пречи? проверката на налягането преди ВСЯКО каране се препоръчва за всички вилки, от всички производители.
тия няколко човека правили ли са си всички препоръчани от производителя профилактики в сервиз, където знаят какво правят?
Назад към Начален клас велосипеди и компоненти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта