inkozi написа:Правилно мислиш де. :-)))))
Но все пак са различни от теза за планина. И понеже съм новобранец - питам. Прочетох и ЧЗВ, но не открих актуална информация. Пък байка си е перфектен, ако питаш мен. Сериозно е ъпгрейдван. А аз мисля и да продължа с подобренията. Честно казано, при натоварването, което му приложиш, след първите 20 километра дори не изпука. Никакви проблеми няма.
Освен това не очаквам от себе си да стана особено активен карач, но съм убеден, че едрия грайфер не е за шосе ... Та за това търся съвет.
Ти, нещо конкретно да кажеш?
inkozi написа:Загледах се ето в това ... Schwalbe Marathon Plus ATB 2.0
http://screambikes.eu/product_info.php? ... cts_id=724
???
hitar_potter написа:замисли се дали няма да е по-добре направо да си купиш нов, имам предвид, че рамката не ми изглежда благонадежна.. А и мисля, че много повече ще ти приляга колело с твърда задница
Можем да поспорим... Но както и да е...inkozi написа:Господа, чакайте, чакайте.. О дума на дума вече ми продадохте колелцето, че и ново ми купихте.
Рамката е бетон. Задното окачване се втвърдява колкото е необходимо. За сега мисля че основата е много добра. Мислч да градя на нея. А и все пак и за планина ще се ползва, не само за градско.
inkozi написа::agree:
Бивш национален състезател по бейзбол съм. След 18 години активен спорт, просто ми е необходимо още движение. Та за никакво отказване не може да става дума.
inkozi написа:След 18 години активен спорт, просто ми е необходимо още движение.
inkozi написа:Имаш предвид системата "задно окачване" предполагам. За това започнах да се питам също. Къде точно е проблема с това окачване? Меко ли е за асфалт, твърдо ли е за планина...
Назад към Начален клас велосипеди и компоненти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта