Малко стара тема, но има въпрос, останал без отговор. Специално се регнах.

"Фарът винаги ли свети когато колелото е в движение или има някакъв начин за изключване подаването на ток към фаровете?"
Естествено, че има начин да се изключи подаването на ток - с електропрекъсвач (ключ). Но, проблемът е че магнитите в главината ВИНАГИ са си там и добавят допълнително усилие при въртене, безкраен спор е дали се усеща и от кого.
Наскоро си тунинговах пистарката и не ми препоръчаха такава главина в магазина, въпреки че велото ми е по-скоро туристическо - гони 20 кг и най-малко би усетило главината. НО, като цена, вероятност един ден да се повреди като всяко (китайско) нещо, нестандартни спици и т. н., не е добър вариант. Освен това, на мен едно "bottle" динамо не ми е съвсем достатъчно, едва ли и главинното щеше да бъде. Навремето, когато още нямаше масово светодиоди (преди 2000) бях монтирал 5 броя руски динама, от тези с натискащото се палче - 2 предни леви, 2 предни десни, и едно на задната гума. Всяко от предните беше свързано успоредно към два фара "Освар", с крушки от 3.5 волта. Задното захранваше стандартния фар и стоп. Цялото нещо беше бая внушително осветление и се въртеше съвсем спокойно на среден преден венец и 6, най-малкия, заден, дори на големия и четвърти заден, а и виеше много яко, като тролейбус.
