


kojota написа:Тектро не съм карал , но от ББ7 съм много доволен и съм 95 кг - така , че мисля че ти с твоите 50 кг . . .
AfterMath написа:Аз карам с такова Тектро от 3 месеца само че ''Про''.Да ти кажа , една страхотна спирачка , подходяща за спускане и къде къде по-добра от бб7-ците.Трудно прегравя и досега не съм имал никакви проблеми с нея.Тежа 70 кила и мога да кажа , че спирачката спокойно може да ме спре на едно място когато поискам и спирачната сила никога не ми е била недостатъчна.Карам с 203мм ротор.
AfterMath написа:Аз карам с такова Тектро от 3 месеца само че ''Про''.Да ти кажа , една страхотна спирачка , подходяща за спускане и къде къде по-добра от бб7-ците.Трудно прегравя и досега не съм имал никакви проблеми с нея.Тежа 70 кила и мога да кажа , че спирачката спокойно може да ме спре на едно място когато поискам и спирачната сила никога не ми е била недостатъчна.Карам с 203мм ротор.
kvv написа:По-добра в какво? Тектрото може да прегрява трудно при твоите 70 кг, бб7 просто не прегрява/аз съм 110кг/. За мен бб7 е най-добрата спирачка карал съм цялата гама на хейс/и хидравлики и механики/, карал съм и магура и др. хидравлики, бб7 спира повече от тях, да не говорим че поддръжката е много по-лесна и евтина от на хидравлика.
AfterMath написа:Каква поддръжка бе?....Аз заради тази спирачка нито веднъж не съм ходил в сервиз
.Да не говорим, че разликата между механика и хидравлика е огромна.Първо с бб7-цата не можеш да се спускаш повече от 3 минути, защото ръцете ти стават на нищо
![]()
.Второ спирачната сила е много по-голяма при Тектрото.Карал съм и двете спирачки и всичко е от лично впечетление.А за това, че не прегряваш авид-а при твоите колограми, означава, че не ги караш по много стръмни участъци.Съгласен съм, че бб7 е уникална спирачка за цената си , но не може да се сравнява с хидравлика от по-висок клас.
EccentricMOTION написа:За прегряване на спирачка научих един лек - радиаторче от компютър на апарата :
EccentricMOTION написа:в комплект с ДОТ с висока работна температура.:
EccentricMOTION написа: Спирачка загрява най-много от страх
kvv написа:AfterMath написа:Каква поддръжка бе?....Аз заради тази спирачка нито веднъж не съм ходил в сервиз
.Да не говорим, че разликата между механика и хидравлика е огромна.Първо с бб7-цата не можеш да се спускаш повече от 3 минути, защото ръцете ти стават на нищо
![]()
.Второ спирачната сила е много по-голяма при Тектрото.Карал съм и двете спирачки и всичко е от лично впечетление.А за това, че не прегряваш авид-а при твоите колограми, означава, че не ги караш по много стръмни участъци.Съгласен съм, че бб7 е уникална спирачка за цената си , но не може да се сравнява с хидравлика от по-висок клас.
всички хидравлики рано или късно гълтат въздух, течността в хидравликата прегрява по-лесно от стоманеното жилоако скъсаш маркуч или счупиш лостче ремонта е много по-скъп и сложен /имах ел камини, скъсах маркуча и се ръснах 80лв за нов, а и не спираше сравнение с бб7/.Повечето хора си мечтаят за на хидравлика защото им звучи по-яко. От какво точно ти се изморяват ръцете и не можеш да спускаш повече от 3 минути? Спирачната сила как я изчисли че е по голяма при тектрото? Карал съм на много стръмни наклони и в България и в Румъния/там е най-голямото изпитание за спирачките/. Единствен недостатък на бб7 е по-рязкото и спиране в сравнение с хидравлика, на мен това най много ми харесва и го смятам за предимство, когато се качи някой карал хидравлика/а и която и да е друга спирачка/ му трябва малко време да свикне, като от начало му се струва че няма модулация/това се оправя и с правилните лостчета/. Няма лошо да си харесваш тектрото/все пак пари сте дали/но не се заблуждавайте.
Това за по-рязкото спиране е основното предимство на Тектрото.Не знам по какви наклони си се спускал , ама при суспкането спирачките ти трябват , за да регулираш скоростта , а не да спреш на едно място , но това май не го знаеш и няма защо да ти го обеснявам.Не говоря за някакво 30-секундно спускане , а за истинска пътека , където гониш скорост.Ако спирачка спира супер рязко , както правят бб7-иците просто няма как леко да намалиш , ако усетиш , че скоростта е твърде голяма и си нестабилен.
pe60t0 написа:Само дето май май изпускате момента, че тая "хапливост" може да се регулира
Не е, по-добре тектрото. Въпреки че за крос-кънтри ще ти върши работа, по добре дай малко повече пари за спирчка която да спир много и да не трябва да сменяш.Rix написа:Ами бб5 също ли е толкова добра? Препоръчвате ли я за 50-55кг човекза крос-кънтри
BurNiNg_IcE написа:pe60t0 написа:Само дето май май изпускате момента, че тая "хапливост" може да се регулира
Само ако дадеш 25лв. за лостче. И то излиза колкото Tektro Auriga Pro, където пак може да се регулира хапливостта на спирачката. Т.е. автора да мисли кво ще прави и в двата случая ще получи достатъчно спирачна сила за сравнително малка сума пари. Моя глас е за Тектрото, решението е негово.
Назад към Начален клас велосипеди и компоненти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта