
За целта ми трябваха черни шини с възможно по изразени бели или някакви шарени надписи по тях и да не тежат. Едната вече е имах в гаража, другата е поръчах нова онлайн. Шините са абсолютно еднакви като дизайн, но марките са различни и се различават в теглото. Спиците разбира се каквото е останало в гаража, сбирщайн малко стана ама неси личи от самолет хаха
Предна капла: 24мм външно
шина - Alexrims, EVO SUPER COMP - 32 спици, тегло 350 грама (почти нова) made in TAIWAN
спици, от диска 4х, от дясно 2х
главина, големия брат Китай - SHUNFENG, машинни лагери, уникална главина само за 15 лв.
Задна капла: 24 мм външно
шина - JetSet HC-358 - 36 спици, тегло 450 грама (нова) made in TAIWAN
спици, от шлица 3х, от ляво 2х
главина, онтово Китай - SHUNFENG, машинни лагери, тежки главини са, но иначе изключителна инерция, цена 22 лв.
Главините бяха черни аз ги пръснах сиви, после много ме хвана яд, че не взех оранжев или електрикъв срей някакъв интересен, каплите щяха да изглеждат уникално, голяма грешка още ме е яд. Спиците ги наплетох както може, защото нямам точен размер и налучквах. Стегнати прави на конец, готови за бой.
После смених ролката на сингълатора със такава с цял лагер, сега се движи много по добре и не луфти. В последствие имах един подарен курбел "SHIMANO STX" 3-ка, но аз оставих средния венец 32 зъба, отзад 14 което е равно на 2.4 предавателно число, което ще каже че за работа вече се движа с 22/26 км средна, тук там стъпва колелото, добре че спирачката е от кораб, тоест истинска.