уики

Nymphetamine написа:Идиотско ми се вижда и тежко...
outfaced написа:Проблема най вече е че се губи енергия ... до 5% отива в триене.
outfaced написа:И смяната на задна спукана гума става сложна.
И е значително по-скъпо за изработка.outfaced написа:еее разбирачи бе![]()
кой казал че е за гората и планината ...
четете малко
500гр по тежко е, обаче не това му е основния недостатък. Проблема най вече е че се губи енергия ... до 5% отива в триене.
И смяната на задна спукана гума става сложна.
Иначе обаче е перфектно решение за ситибайк(то и на такива се монтира) - копактно, не цапа, не се нужфдае от смазаване и е добре защитено.
И е значително по-скъпо за изработка
Защо ли си мисля, че не е така - имаш затворена кутия - зъбчатките не се цапат и са постоянно в маслена баня.
Мъро написа:... и да те спират все и да ти викат "къде ти е веригата?"... айде, мерсаж. Тъкмо човек свиква с "защо нямаш степенка", сега ново двайсет...
vlassadar написа:не знам дали някой е виждал това в действие!!!!
http://uk.youtube.com/watch?v=IvnU64S2Pho
dimen4o написа:http://www.velonews.com/images/report/8837.12566.f.jpg жалко само че не можах да намеря снимка на сглобено колело с тази рамка
dimen4o написа:http://www.velonews.com/images/report/8837.12566.f.jpg жалко само че не можах да намеря снимка на сглобено колело с тази рамка
Назад към Радост за окото (видео и снимки)
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 16 госта