За пореден път се обеждавам, че сложни технологии на колелото ми не са нужни. Затова карам с пружинна вилка, една скорост и "една спирачка" НО, хидравличната спирачка в рамките на 4 месеца вече се обезвъздушава 2-пъти. Спирачката беше мт501, среден клас, не е нито най-евтината, нито най-простия модел и разбираш ли прави проблеми, потъва лоста и вътре е пълна с въздух, вярно до последно спираше супер, но утре ще тръгна да си правя моите спускания и хайде в храстите, в най-добрия случай и то ако има такива. Та затова приятели един _I_ за тия боклуци, да Живеят механиките с техните жила
цял живот съм карал с Вибрейк, проблеми нулеви, на 1 година търкаш каплата с Кореселин да не свири и газ. Сложих си старите Шимано лостчета, купих си Нови дискчета СЛХ ( да правилно чухте два диска ) и Шимано механика за отзад, главната ми спирачка с която си спирам ежедневно и китайска механика за отпред, ако откаже нещо да има как да спра. 2 години спирам на всичките ми колелета само с задна спирачка и така ще продължа, днес правих едни леки скали със задната, ами НИКАКВА разлика не намерих от въпросното мт501, за моите 68/70кг. спирам отлично. А защо сложих голям диск 203м отпред с китайска машинка, защото ме кефи как стои и както споменах това ми е спасителния вариант, ако задната се скъса. С този апарат отпред, спирачката няма да скъса ушите, нито вилката ще се разлуфти, с две думи тя ще бъде ЖИВА много дълго време
Всеки луд с номера си