https://onedrive.live.com/redir?resid=A ... hoto%2cpng
8- представлява спейсър. Трябва да се махне от шиша. След това този спейсър се слага между пружината и тапата като дебелата му част сочи към пружината. Просто. (почти като оригинално 130)
Дясната страна е малко по-трудна. Тя е където е рибаунда. Тук ще добавя, че като сте готови с разместването на спейсъра трябва да сложите масло на рибаунда. Долу пише.
https://onedrive.live.com/redir?resid=A ... hoto%2cpng
Както виждате пак 8 е спейсър. Трябва да се махне. След като се махне остава пространство между пружината и тапата което трябва да се обере. Тук трябва да срежем спейсъра от 3см на някъде към 2.2 (нещо подобно беше), защото 3см идват много и прави максимално 120 ход. Трябва ни шайба над пружината, за да легне спейсъра над нея. Лично използвах 5ст, защото са с подходящ диаметър. Слагате над пружината въпросните 5ст, срязания спейсър и завивате тапата. 1ВО СГЛОБЯВАТЕ РИБАУНДА. ЛЕВИЯ СТЕНШЪН ГО ОСТАВАТЕ ПРАЗЕН! Трябва да има напрежение като завивате тапата породено от пружината. След това сгъвате и гледате дали ще направи 130 ход (127 нещо такова беше). Ако ги прави сглобявате и левия стеншън.
СЕРВИЗИРАНЕ
Тук не мога да намеря точна информация от Suntour и ще преразкажа това което видях от руските форуми. Трябва ни масло 5w40. Слагаме към 60мл в рибаунда. Втулките би следвало да се мажат с грес, а в ботушите слагаме по 10-20мл масло преди да ги затворим.
Целта на темата е да си замре в архива на форума и на някой като мен, ако му се наложи да е налична
