Вилката е SR SUNTOUR SF7 DURO DJ, само че гледах и интернет и се оказа, че са доста модели, но мисля, че моята е тази, която съм посочил, за всеки случай направих няколко снимки, дано да ви стане по-ясно.





zafirovp написа:Спирачката идва обезвъздушена. Инструменти само стандартни, най-много кит за обезвъздушаване да ти трябва но може и от системи за 2 лв да си направиш. По-добре в сервиз, понеже това си е малко тъмна магия и първите пъти все остава въздух.
ПС: Изборът на спирачка ти е много добър. Разликата със ХТ е буквално 1 болт, няколко грама и външен вид.
Колегата по-горе казва, че е за ротор до 210 но аз не съм съгласен. Най-малкото, че 203 се дава като съвместимо само със 20ка ос. Отделно че, със 210мм на такава вилка като искаш да завиеш на ляво просто ще трябва да стиснеш спирачката. Вярвай ми със тези спирачки и 180мм спирачната сила ще ти е повече от достатъчна.
icko2112 написа:Да скъсявам маркуча? Май, май сам няма да се справя, ще трябва да се посъветвам с някой сервиз, изгубих всички надежди да се оправя самичък.
kobso1245 написа:В комплекта си има всичко необходимо(поне аз като си взимах преди беше така, има си нужните накрайници и т.н.).
Отиваш в сервиз и предполагам срещу 10-15лв ти го правят.
icko2112 написа:kobso1245 написа:В комплекта си има всичко необходимо(поне аз като си взимах преди беше така, има си нужните накрайници и т.н.).
Отиваш в сервиз и предполагам срещу 10-15лв ти го правят.
Като казваш в комплекта има всичко необходимо, имаш предвид и всичко нужно за скъсяването на маркучите ли?
icko2112 написа:Изгледах няколко туториала за bleed-ване на спирачката и скъсяването на маркуча, но някои спомена по-горе в темата, че тези спирачки били съвместими само с 20мм ос? На 9 няма ли да станат?
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта