от galin_krastev » Съб Мар 12, 2016 11:29 am
Външните черупки трябва да се завъртят на лагерите,че тогава да почне да се износва рамката. Предимно в ос-та на курбела се получава износване, защото при блокирал лагер почва да се получава плъзгане, като едната част е оста, а другата, блокиралият лагер. Съчмите все пак са преход до външната част на лагера, и той трудно би превъртял в рамката, а и лежи на много голяма площ към нея. След случая имам непоправим луфт на оста, от едната страна на оста, и в следствие на напъна се получава скрибуцане при въртене на всеки оборот. Оста не се сменя, а се сменят целите курбели при тия по-ниски класове на FSA, които използвам. Имам курбели Cannondale Hollogram при които оста е сменяема, и може да се коригира по безболезнено, но тези курбели като нови достигат цена 1000-1200лв.
SIngle Speed 8кг
whell: 26"
gear: 32x18
tyres: Geax AKA Pluma 1.8