the_rookie написа:Ако беше сменял по-рано течноста в момента проблемите ти щяха да са от друго естество! В момента калта (смес от течност и прахоляк) уплътнява износения цилиндър и затова той все още работи, но същата е виновна и за задържането в лостчето. Причината ИЗНАЧАЛНО не е в течноста, а в незащитената конструкция и в подбора на материал за изработката и!
Колега, (предполагам!) нали не мислиш, че не съм пробвал всичко, дори и друго лостче. Разликата беше минимална.
Убеден съм че ако разглобиш лостчето ( https://www.youtube.com/watch?v=gP5n5-qm4fw ) почистиш и сглобиш, то вече няма да задържа, но вероятно няма и да работи- защото е износено и ще протече (поради липса на мазгия която в момента все още уплътнява). Ако причината е в промяна на свойствата на течноста вследствие термично натоварване (източника на което е триенето между накладките и диска!), досега буталата в апарата ти щяха или да са блокирали нацяло или да се движат съвсем "тромаво" и вследствие промяната на еластичноста на уплътнението! Прочети и каква е причината за създаване на LHM, кои проблеми решава и кои не.
Разглабяне на лостче



На твое място, ако на всеки два три месеца се занимавам със смяна на течности, сериозно бих се замислил за добра механична дискова спирачка!
Сериозен ли си?! От хидравлика шимано да мина на механична спирачка



иначе


