Pr3d4t0R написа:96та ....Иначе вложените усилия, време и материали не мисля, че си струват за нещо на почти 30 години.
Pr3d4t0R написа:96та Заради това не съм чувал за тази марка. Единственият ти шанс е да намериш заместител - преди в хубата имаше доста избор.
Според кристалното ми кълбо шокът е пружинен. В горната си част би трябвало да има шайба, която го натяга - развиваш я нея и така освобождаваш пружината. След това можеш да махнеш долната шайба и да извадиш пружината от шока.
Иначе вложените усилия, време и материали не мисля, че си струват за нещо на почти 30 години.
the_rookie написа:Понякога се чудя защо разни маняци възстановяват стари автомобили,локомотиви,танкове и всякакви други неща, след като съвремените аналози са много по-съвършенни!? Уточнявам, че твърдо не съм съгласен с последното и мога да дам доста примери за това, но не е целта на темата такава!
Конкретно по казуса- би било добре да видим визуално как седят нещата с някакви снимки.
ако не е на резба, а е със зегер- трябва да свиеш пружината с някаква(импровизирана) скоба! Преди всичко обаче, първо измери диаметъра на стержена и провери какви стандартни варианти на уплътнения има за тоя размер (защото ако е екзотичен- нещата може да са сложни). Сигурно ще трябва и подмяна на втулка освен уплътнение, така, че вероятно ще опреш до услугите и на стругар!Pr3d4t0R написа:96та ....Иначе вложените усилия, време и материали не мисля, че си струват за нещо на почти 30 години.
Като потенциален клиент на медицината туй хич не ми звучи добре,... искренно се надявам да не си доктор!
MaxMeyer написа:Просто попитах ако има нещо лесно за което не знам и не се сещам да ползвам.
MaxMeyer написа:Момче, написнаото по-горе не е за хвалба, все едно да не си чувал за Scott.Да кажем, че съм ненормален и ми харесват vintage байковете.Предишният ми проект беше Scott team racing CST от 1994 Бас ловя, че нямаш идея какво е CrMo и връзката му с mtb но не това е целта на темата...
the_rookie написа:MaxMeyer написа:Просто попитах ако има нещо лесно за което не знам и не се сещам да ползвам.
При монтиран шок: прекарваш предварително тел (или нещо здраво и удобно) през витките, свиваш окачването с някой тежък помощик и ги връзваш така,че пружината да остане свита. Различни маншети,о-пръстени и семеринги има на https://satelit-nikis.bg/. Линка който ти бях пратил беше за 10мм стержен! Качи някоя снимка да видим как е направено уплътняването. Мисля, че нещата могат да се получат.
MaxMeyer написа:Бас ловя, че нямаш идея какво е CrMo и връзката му с mtb но не това е целта на темата...
the_rookie написа:Понякога се чудя защо разни маняци възстановяват стари автомобили,локомотиви,танкове и всякакви други неща, след като съвремените аналози са много по-съвършенни!? Уточнявам, че твърдо не съм съгласен с последното и мога да дам доста примери за това, но не е целта на темата такава!
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта