Всяка 10 скоростна верига, без значение от производителя би работила с този зъбен блок.
Alexi написа:SIS е до 8 скорости ,човека пита за 10 т.е. HG .. там няма такива неща като плаващи ролки ,а по ниския клас дерайльори имат втулково лагеруване което няма как да няма луфт още от ново съответно превключва по непрецизно ..срам не са такива цигани да спестяват 10 стотинки от лагери ,при тях дори ниски класове дерайльори са с капсуловани лагери на колелцата
the_rookie написа:Абе мислих да си замълча... ама като се пишат очевидни неистини!
Alexi, провери шимански комплект Y5X998150 за какви дерайльори е и има ли втулки ( и какви евентуално са)!
evilzet написа:Тоя комплект, показан от руки, има някакви прахоуловители на горната ролка, не съм имал досега, сигурно вършат някаква работа.
- липсата на необходимост от проектна аксиална хлабина и приемлива цена, плащана за получаване на останалите желани параметри, налагат използването на търкалящ лагер. Погрешно е схващането, че съчмените лагери (в случая NMB R-1760D) от тоя тип нямат луфтове! Освен това, при превключване (и при неточности в системата и настройките) същия работи в кофти режим и единствено малкото натоварване позволява той да изкара дълго време! Това в общи линии е написал и motomarzel преди мен! Не ми се рови да проверявам, но ако не се лъжа, комлекта с керамичната втулка е по-скъп от сходен с два лагера.Alexi написа:айде да проверим за ултегра 8100 ,или 8000 примерно ..
Alexi написа:SIS е до 8 скорости ,човека пита за 10 т.е. HG .. там няма такива неща като плаващи ролки ,а по ниския клас дерайльори имат втулково лагеруване което няма как да няма луфт още от ново съответно превключва по непрецизно ..срам не са такива цигани да спестяват 10 стотинки от лагери ,при тях дори ниски класове дерайльори са с капсуловани лагери на колелцата
the_rookie написа: В случая (до колкото разбрах от написаното) втулка оправя нещата, а лагер- не,... така ли е vencil, или греша?! Според мен,в основата на проблема стой или неточност в индексацията (издърпването) и/или такава в касетата (дебелини на, и разстояния между зъбчатките), като допускам че нещата с верижната линия и равнините на венците са горе-долу точни!
Alexi написа:SIS е до 8 скорости ,човека пита за 10 т.е. HG ..
Every Shimano equipped multi-gear bicycle includes Shimano S.I.S - Shimano Indexed Shifting. It's the technology behind that "click" you hear and feel everytime you shift through your gears. That "click" captures the light, precise, and consistent shifting bikes equipped with Shimano deliver. It's the sound of perfect gear changes, of levers directing derailleurs in harmony, and the feeling that resonate into your hand, letting you know that your commands are being answered.
Alexi написа:така си е ,това пишат шимано .. но това е ЕДНА от многото индексиращи системи които предлагат ,при това доста стара .. отделните индексиращи системи не са съвместими ,всеки нов дизайн предлага нещо ново като начин на работа и брой скорости .. най актуалната е Hyperglide+ 12 скорости :
Alexi написа:някак вадиш тия текстове от контекста .. хиперглайд + е НОВА индексираща система защото не е съвместима със старата 11 скоростна такава нито с по старите .. в описанието са дадени новите неща която тя предлага ... ако всички системи до момента са СИС както твърдиш ,то ще можеш да ползваш 8 скоростен дерайльор с 11 скоростна команда да речем ,а ти не можеш .. вече че нещо представено за ново е донякъде позабравено старо съм съгласен ,то не важи само за задвижванията а от време на време байк индустрията есхумира нещо позабравено като гравел велосипедите в момента
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта