Singlespeed от рамо на V-Brake, как?

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

Мнениеот blgr » Сря Окт 25, 2006 11:10 am

[quote]
Прав си! Мога да помогна с още личен опит : ако е с climber перфекто пасва на 32 зъба отпред и 15 отзад /което е идеална предавка за street/ с верига coolchain. Ако не е с climber и на други рамки може да го улучи точно но трябва да се позанимава малко:agree:
[/quote]


А аз стигнах до извода, че с четен брой зъби се опъва най-добре :)
В момента съм 32-18 и веригата не е падала, преди бях с 16 и пак вървеше супер. А за другите рамки (без horizontal drop out)...малко експерименти и ще се разбере :)
blgr
 
Мнения: 9
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 8:44 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот assgiver » Сря Окт 25, 2006 11:14 am

да ама аз сега съм на 32/16 и за мм не ми пасва щото съм на coolchain и дебело венче за X и съм се принудил да сложа такъв сингулатор и да си я чакам да се разтегне :angel2:
не става само със спамене и пари !Трябва каране И АКЪЛ!!!.....
Аватар
assgiver
 
Мнения: 1206
Рейтинг: 1960
Регистриран на: Вто Май 09, 2006 10:55 pm
Местоположение: София

Мнениеот Windstream » Сря Окт 25, 2006 11:19 am

[quote="username"]

А пък и за другото... когато си с 8-9 скорости всяка зъбчатка си работи поотделно, тоест площта на контакт между венеца и шлиците не се увеличава. Тва би трябвало да го знае всеки, който е разглобявал зъбен блок на шлици.Също така при СРАМ спейсърите между венците са пластмсови.
[/quote]

Забравяш щифтовете които държат венците и втулките между тях като пакет - като напънеш с веригата на един венец те предават част от усилието и на останалите венци. Иначе вярно че най-малките два/три венеца са си по еднично, но с тях въртящ момент достатъчен да ти прецака шлицте на касетата не можеш докара така че щифтове не са необходими.
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот did » Сря Окт 25, 2006 11:38 am

[quote="Windstream"]

Иначе вярно че най-малките два/три венеца са си по еднично, но с тях въртящ момент достатъчен да ти прецака шлицте на касетата не можеш докара така че щифтове не са необходими.
[/quote]

Само ти така си мислиш. Имам нагледен пример в гаража в Пловдив на прецакани шлици на свободно движение на главина Аливио от повечко каране на второто по големина венче. Вече тия единичните свободни зъбчатки избягвам да ги ползвам при катерене или друго голямо усилие. Те не са и предвидени за това де.
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Windstream » Чет Окт 26, 2006 9:53 am

[quote="did"]

Имам нагледен пример в гаража в Пловдив на прецакани шлици на свободно движение на главина Аливио от повечко каране на второто по големина венче. Вече тия единичните свободни зъбчатки избягвам да ги ползвам при катерене или друго голямо усилие. Те не са и предвидени за това де.
[/quote]

Бе то по тая логика и аз мога да изровя няколко трансмисии съсипане от теглене на ремарке в overdrive, ама и това като твоето изпълнение малко abuse си пада. Между другото ти що за машина трябва да си че да катериш на малките венци отзад??? Аз на най-големия едва издеянвам, а не смятам че съм в кой-знае колко лоша форма... Киборг такъв!
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот NovemberCharlie » Чет Окт 26, 2006 10:29 am

[quote="Windstream"]

[quote="did"]

Имам нагледен пример в гаража в Пловдив на прецакани шлици на свободно движение на главина Аливио от повечко каране на второто по големина венче. Вече тия единичните свободни зъбчатки избягвам да ги ползвам при катерене или друго голямо усилие. Те не са и предвидени за това де.
[/quote]

Бе то по тая логика и аз мога да изровя няколко трансмисии съсипане от теглене на ремарке в overdrive, ама и това като твоето изпълнение малко abuse си пада. Между другото ти що за машина трябва да си че да катериш на малките венци отзад??? Аз на най-големия едва издеянвам, а не смятам че съм в кой-знае колко лоша форма... Киборг такъв!
[/quote]
Чувал съм, че в Пловдив по принцип катерят на преден най-голям и на заден най-малък венец. Иначе как ще прекосиш два пъти Стара планина за 24 часа?
Конституция на Република България
Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани
Аватар
NovemberCharlie
 
Мнения: 5367
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 11, 2004 3:07 pm
Местоположение: Sofia Bulgaria

Мнениеот screamBoy » Съб Ное 04, 2006 9:27 am

ти си го чувал, аз съм го гледал ... тqх нещо родопските билки им влиаqт
Пост свободен от семантични грешкиИзображение
Аватар
screamBoy
 
Мнения: 3261
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:26 pm

Мнениеот PtD » Съб Ное 04, 2006 12:19 pm

[quote="Windstream"]
Иначе вярно че най-малките два/три венеца са си по еднично ....
[/quote]


Макар и да са поединично, те са притегнати към другите венци доста добре, така че предават немалка част от усилието към другата част на шлиците.
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Мнениеот bikerider » Съб Ное 04, 2006 5:07 pm

[quote="PtD"]
Макар и да са поединично, те са притегнати към другите венци доста добре, така че предават немалка част от усилието към другата част на шлиците.
[/quote]


Дефинирай "немалка" ;)
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Предишна

Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта