от V8 » Нед Дек 16, 2007 1:14 pm
Моето решение изисква кадърен стругар:
1. монтираш спирачката, мериш разстоянието между фланеца на боса на рамката с трите отвора в които въпросното "колче" влиза и плоската повърхност на частта от спирачката в която колчето е заклинено.
2. разпробиваш остатъка от колчето в спирачката, все едно че ще го подменяш с ново, мериш диаметъра на дупката която остава след операцията
3. мериш диаметъра на трите отвора в боса на рамката.
4. отиваш при стругар и го караш да ти врътне едно щифтче с три диаметъра - в единия край го правиш да влиза що-годе плътно в трите отвора на боса на рамката, в другия почти да се заклини в частта на спирачката която разпроби по-рано, по средата оставяш периферия която по диаметър е по-голяма и от двата края, обаче на дебелина е равна на оная хлабина което измери в най-началото.
Идеята е да сложиш новото колче на мястоно на старото в спирачката, и като монтираш спирачката периферията да бъде притисната в сандвич между спирачката и боса на рамката - така хем няма да се бориш с разглобяване на самата спирачка, хем колчетно не може да изпадне само, важното е като вадиш спирачката следващия път да внимаваш да не го изгубиш някъде (макар че ако всичко се направи като свят то ще си остане заклинено в спирачката на мястото на старото). А, и си регулирай спирачките като свят, ако обичаш пружините по-натегнати не насилвай тия на спирачните рамена, ами си сложи допълнителна горе между тях (около жилото) - усещянето горе в лостчето е същото, накладките си разделят както трябва, и нищо не се пренатяга и троши.
Sometimes it's entirely appropriate

to kill a fly with a sledge-hammer!