Avid BB7

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

Мнениеот Alpina » Пет Фев 22, 2008 4:13 pm

Добре, нали каза, че си се сетил за по-тънки шайби, няма ли да помигне.
Стига разбира се, това да не доведе до момента, ротора да не се трие в цялата повърхност на накладката, защото после ще има :fight:
C'est la vie
Аватар
Alpina
 
Мнения: 9083
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:26 pm
Местоположение: +3596997

Мнениеот XeDoX » Пет Фев 22, 2008 4:30 pm

Ще видя с по-тънки шайби ,но първо трябва да ги намеря...утре ще карам така,пък като намеря шайби ще ги пробвам...Ако някой има друга идея,да каже :)
Аватар
XeDoX
 
Мнения: 618
Рейтинг: 1796
Регистриран на: Нед Юни 04, 2006 9:39 am
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот bikerider » Пет Фев 22, 2008 4:40 pm

Isidor написа:
bikerider написа:
ако каплата не е центрована, т.е. бие, нормално е и ротора да бие и да шуми в накладките.

:crazy: :crazy: :crazy:
Това да не ти е V-brake :rofl: :rofl:


Нещо не си в час.

@XeDoX: виж, има голяма разлика между това ротора да покрива цялата площ на накладките и накладките да покриват цялата площ на ротора. Ако ротора трие цялата площ на накладките, но накладките не трият цялата площ на ротора, проблеми няма. Обратното обаче е проблем.

Така че виж дали накладките се трият изцяло в ротора от външната страна. Амо имаш канали в накладките, значи имаш проблем.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот bdz43r » Пет Фев 22, 2008 10:20 pm

XeDoX написа:Еми бие съвсем малко...да дава 1мм отклонение...
1мм си е прилично биене.
Аватар
bdz43r
 
Мнения: 1222
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Яну 20, 2006 9:57 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот XeDoX » Съб Фев 23, 2008 3:25 pm

bdz43r написа:
XeDoX написа:Еми бие съвсем малко...да дава 1мм отклонение...
1мм си е прилично биене.


В смисъл ,че е малко или много ?
Аватар
XeDoX
 
Мнения: 618
Рейтинг: 1796
Регистриран на: Нед Юни 04, 2006 9:39 am
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Sp3c7r3 » Съб Фев 23, 2008 3:34 pm

Същата ситуация - Avid BB7 '08, предна, преходника наред, спирачката чисто нова. Пак накладките не покриват цялата площ на ротора. Вилката е Pike 426. Половин милиметър е повърхността, която изобщо не е износена (която не се трие от накладките). Но ще го мисля утре, предполагам, че малко игра с шайбите и ще го оправя дам. :agree:
Изображение
Аватар
Sp3c7r3
 
Мнения: 906
Рейтинг: 1695
Регистриран на: Нед Юли 09, 2006 5:42 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот SeeSaw » Съб Фев 23, 2008 9:09 pm

bikerider написа:
Isidor написа:
bikerider написа:
ако каплата не е центрована, т.е. бие, нормално е и ротора да бие и да шуми в накладките.

:crazy: :crazy: :crazy:
Това да не ти е V-brake :rofl: :rofl:


Нещо не си в час.

@XeDoX: виж, има голяма разлика между това ротора да покрива цялата площ на накладките и накладките да покриват цялата площ на ротора. Ако ротора трие цялата площ на накладките, но накладките не трият цялата площ на ротора, проблеми няма. Обратното обаче е проблем.

Така че виж дали накладките се трият изцяло в ротора от външната страна. Амо имаш канали в накладките, значи имаш проблем.


>>>
аер бе човека го повтори 100 пъти тва :nono:
Аватар
SeeSaw
 
Мнения: 392
Рейтинг: 973
Регистриран на: Сря Сеп 26, 2007 4:17 pm

Мнениеот awd_volvo » Нед Мар 02, 2008 9:18 pm

Някой вече пробва ли дали номера с шайбите става? Щото да не се прее**вам да давам една чанта пари за 2*2008BB7 203мм :dunno: дето няма да спират както трябва или там да имат някъф бъг :crazy: Пак, вилката ми е ROCK SHOX (PIKE) иии малко се сдухах като чух за тия мизерии дето стават :crap:
Аватар
awd_volvo
 
Мнения: 133
Рейтинг: 1263
Регистриран на: Пет Сеп 28, 2007 6:53 pm
Местоположение: София

Мнениеот URNEST » Пон Мар 03, 2008 7:48 pm

awd_volvo написа:Някой вече пробва ли дали номера с шайбите става? Щото да не се прее**вам да давам една чанта пари за 2*2008BB7 203мм :dunno: дето няма да спират както трябва или там да имат някъф бъг :crazy: Пак, вилката ми е ROCK SHOX (PIKE) иии малко се сдухах като чух за тия мизерии дето стават :crap:

Взимай спокойно, без да се притесняваш.Няма да сбъркаш с подобна спирачка.
Аватар
URNEST
 
Мнения: 1998
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 21, 2005 9:04 pm
Местоположение: София

Мнениеот XeDoX » Нед Мар 16, 2008 3:35 pm

Днеска най-накрая ме отмързя и реших да изпиля малко шайбите.Та...ДА,СТАНА :) Ако някой друг има същия проблем да прави следното:
Шкурка(аз използвах 220),смъква шайбите и започва 10-15 минутно стъргане.Аз отнех около 1мм от вдлъбнатата и 0.5мм от другата шайба.Ако не обичате да се цапате,използвайте ръкавици,защото алуминиевия прах се набива в пръстите и е досадно измиването на ръцете после...и май в общи линии,това е. :beer:
Аватар
XeDoX
 
Мнения: 618
Рейтинг: 1796
Регистриран на: Нед Юни 04, 2006 9:39 am
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот ZL0Z » Сря Мар 19, 2008 4:58 pm

:beer: :agree: :)
ZL0Z
 
Мнения: 124
Рейтинг: 1269
Регистриран на: Сря Фев 27, 2008 2:17 pm
Местоположение: София

Предишна

Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта