Здравейте, онзи ден пак счупих задна ос, и взех да мисля по въпроса какво може да се направи. Най доброто е да се смени главината с такава на шлици, където лагерите са в двата края на оста и не се получава гадно рамо, както и при простите главини където единия лагер не е в края. Обаче смяната на главина хич не е проста работа, ако искам да си използвам старата дискова... голям дерт ще е цялата работа. Та май предпочитам да си сменям оси от време на време вместо да влизам в приключението със смяна на главината...
Обаче наблюдавайки малко по обстойно главината забелязах че там където лагера е по навътре и стои една дистанционна втулка а след нея контра гайката - ня мястото на втулката би могло да се завре нормален съчмен лагер с подходящи габарити (9.5х22) ако е възможно да се намери по магазините, така ще се получи още едно лагероване в края и да се надяваме ще намелее ефекта от "рамото".
Въпроса тук е - някой наясно ли е с устройството на тези главини и по специално в какво ще опре от външна страна лагера и дали това е достатъчно стабилно или при един скок ще се изкриви и венцире ще започнат да затягат или направо да блокират?
Надявам се разбрахте какво имам предвид с идеята и с въпроса.