Проблем с VDO C10+

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

Проблем с VDO C10+

Мнениеот papi007 » Нед Мар 29, 2009 7:50 pm

Купих от съфорумник гореспоменатия километраж, като единствения му проблем (да се надявам) е неработещия десен бутон. Не ми се заяжда с човека, пратил ми го, за това - някакви идеи как да се разгллоби и евентуално оправи това нещо? Като сервиза естествено е последната алтернатива :popcorn:
Аватар
papi007
 
Мнения: 1084
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 13, 2008 9:16 am
Местоположение: Село София

Мнениеот hitar_potter » Нед Мар 29, 2009 8:27 pm

Не, че искам да те вкарвам в конфликти и доносничество, ама е полезно да го споменеш тук. Иначе, за компютърчето не мога да ти помогна :(
Изображение
Аватар
hitar_potter
 
Мнения: 3461
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 9:25 pm
Местоположение: София

Мнениеот Pirate » Нед Мар 29, 2009 9:46 pm

Здравей - съвета ми е да отвориш внимателно корпуса на велокомпютърчето /надявам се да е на болтчета, а не на щипки, защото последното е по-пипкаво и стряска хората/. Вътре има два варианта общо взето за копчето - първия е под него да има писти като на дистанционно на телевизор като контакта между тях прави самото копче. В този случай варианта да се помогне е минимален и безмислен за тази машинка. Втория варинат е под копчето да има т.нар. цъкалка - т.е. микро бутонче с два крака запоени на платката. Краката може и да минават през платката и да са запоени от обратната страна или да са от типа smd, т.е. повърхностен монтаж - ако е такава цъкалка без значение точно крачетата как са може да се смени - струва стотинки новото копче и се сменя лесно. Може да ти го сменят във всеки сервиз за аудио/видео или кадето монтират аларми, защото смяната на копчета на панели за радиа или на дистанционни за аларма е редовно занимание. Ако Младост ти е близо и аз мога да ти помогна /безплатно разбира се/.

Сещам се и за трети варианто малко по-рядко срещан. при някой дистанционни за аларми самите отливки на пласмасата на корпуса са гадни и копчето не се движи лесно - пробвай с по-силно натискане преди да отваряш!

Ако искаш снимай платката отвътре след като отвориш и дай снимка в темата.
Аватар
Pirate
 
Мнения: 244
Рейтинг: 1777
Регистриран на: Сря Авг 01, 2007 9:36 pm
Местоположение: София

Мнениеот griffin » Пон Мар 30, 2009 8:38 am

Не знам какво точно е устройството на компютърчето но ако е с гумени бутони като на дистанционно и с пистички, преди имаше метод за възтановяване :-) изрязваш едно кръгче от станиол за цигари и с хелметекс го залепяш за гърба на бутончето, по татово време така са оправяли дистанционни :-).
Другия вариант е като отвориш да надраскаш гърба на бутончето което дефакто прави контакт с по мек молив, но това е по кратковременно решение :-)
griffin
 
Мнения: 30
Рейтинг: 1260
Регистриран на: Сря Авг 13, 2008 5:40 am
Местоположение: София

Мнениеот kojota » Пон Мар 30, 2009 9:15 am

Може и да не е чак за горните методи а просто да се е зацапало - първо почисти със спирт и пробвай - и тогава премини към по сериозни интервенции - ако се налага !:)
Аватар
kojota
 
Мнения: 476
Рейтинг: 1645
Регистриран на: Чет Яну 01, 2009 10:19 pm
Местоположение: Bulgaria - Sofia

Мнениеот papi007 » Пон Мар 30, 2009 12:35 pm

Проблема е че незнам как да го отворя, иначе щеше да е почистено. Търсих из интернет, но нямам представа къде да намеря схемата за разглабяне! Днес реших все пак да го покарам и според него съм много бърз... Дори когато седя и чакам зелена светлина от светофара, понякога отчита движение с 50 километра в час, като магнитчето е много далеч от датчика! Друго нещо,което ми направи впечатление е , че дори и без да е на поставката, пак отчита когато си играя със датчика. Незнам къде е приемника, но не би ли трябвало да не е в самия него? :confused: Вече мисля че е време за сервиз, така че кажете къде (Веломания ги внася, но с едно VDO C3 си имах главоболия при тях, така че надали и с това ще имам особен успех).
Аватар
papi007
 
Мнения: 1084
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 13, 2008 9:16 am
Местоположение: Село София

Мнениеот ico 1 » Пон Мар 30, 2009 5:33 pm

Ако си с вилка с голям ход понякога не отчитат тези безжичните(далече е от датчика).Щом,обаче в спряло положение отчита,значи се влияе от нещо странично(GSM и т.н.,понякога и батериите играят грозна роля). Относно отварянето е на щипки.Помъчи го с нож или тънка отверка внимателно.Другото е казано в предните постове.Най-добре е да отидеш при добър алармаджия и мисля,че ще ти се реши проблема.
Аватар
ico 1
 
Мнения: 1774
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Ное 25, 2008 8:19 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот Дизел » Пон Мар 30, 2009 8:02 pm

papi007 написа:Друго нещо,което ми направи впечатление е , че дори и без да е на поставката, пак отчита когато си играя със датчика. Незнам къде е приемника, но не би ли трябвало да не е в самия него? :confused: .

И в джоба да си го сложиш, пак ще отчита. Поставката е само поставка, няма други функции.
Друготото което е по-особено за този километраж е, че сигналът е аналогов, не цифров, като на по-новите. Това означава, че показанията могат да се влияят от много неща, като кабели с високо напрежение, GSM-и и т.н.
За копчетата не знам, съжалявам.
Аватар
Дизел
 
Мнения: 159
Рейтинг: 1970
Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 3:21 pm


Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 17 госта


cron