Курбели XT hollowtech 2

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

Курбели XT hollowtech 2

Мнениеот XTR » Сря Май 06, 2009 1:32 pm

Здравейте,
бърка ли се да се сложи средно от Ultegra, Dura ace hollotech 2 на ХТ курбели? Какво по различни са 2-та типа средни движения - за шосе и за мтб. Предполагам само теглото?
Изображение
Аватар
XTR
 
Мнения: 540
Рейтинг: 1395
Регистриран на: Нед Фев 24, 2008 8:42 pm
Местоположение: neverland...

Re: Курбели XT hollowtech 2

Мнениеот pyle » Сря Май 06, 2009 7:40 pm

може дължината да е различна
Аватар
pyle
 
Мнения: 330
Рейтинг: 1128
Регистриран на: Нед Ное 16, 2008 9:28 pm
Местоположение: марс

Re: Курбели XT hollowtech 2

Мнениеот GECKO » Сря Май 06, 2009 8:01 pm

pyle написа:може дължината да е различна


Със сигурност е различна, но чашките са стандартни. Може да се монтират новите чашки с лагерите, че дори и новите о-пръстени от пластмасовата втулка на Ultegra-та, но самата втулка ще дойде къса. За дължината на оста ще е редно да се монтира със старата пластмасова втулка (оригиналната)

Със сигурност средно от Ultegra става на курбели LX по описания по-горе начин :) :agree:
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Re: Курбели XT hollowtech 2

Мнениеот XTR » Чет Май 07, 2009 4:18 pm

Благодарим ви.
Изображение
Аватар
XTR
 
Мнения: 540
Рейтинг: 1395
Регистриран на: Нед Фев 24, 2008 8:42 pm
Местоположение: neverland...

Re: Курбели XT hollowtech 2

Мнениеот F1-MAN » Чет Май 14, 2009 6:50 pm

Чашките, които свалих от LX курбелите бяха различни от тези на Ultegra. На планинските резбата на едната чашка е по-дълбока от другата(защото от едната страна се слагат два спейсъра, а от другата един, или само един от страната с по-дълбоката резба), докато на шосейните са еднакви и частта от чашките, която стои от вън е малко по-дебела на шосейните. Съответно за да запазиш същото разстояние между двете външни лица на чашките трябва да махнеш единия спейсър(ако си с 3) или въобще да не слагаш(ако си е 1), което измества леко курбелите. И трябва да ползваш пластмасовата втулка от планинските. Не мога да гарантирам 100%, че по този начин втулката ляга идеално плътно вътре в чашките, но мисля че е така. Засега съм минал 600-700км по този начин без да усетя проблеми, но ако имаш възможност намери си планинско средно. Тогава нямах избор, а все още не съм отремонтирал старото средно, на което му се беше разбила пластмасовата втулка, в която ляга оста на курбела.
Това е така разбира се, ако средното на ХТ е идентично с LX по размер.
Аватар
F1-MAN
 
Мнения: 1466
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Май 25, 2003 11:09 am
Местоположение: Bulgaria


Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта