МОЛЯ който може да му сложи един плюс, МОЛЯ!!!
Е такава тема скоро не съм срещал, освен оная във веломеханик за литиевата грес....
Не мисля за нужно да те разубеждавам, а ще се опитам да помогна малко.
Като начало попрочети началните статии в сайта

.
Май трябва да си разясниш какво е "капла", "главина", "шина"
Каплата е цялост съставена от главина, спици и шина. Ако до сега си имал дискови не би трябвало да ти е проблем да сложиш XTR-ите. Има и различни захващания на диска- "IS"(International Standart) и "CL"(Center Lock). Шиманските дискове са на CL(с изключение на някои нови дискове, но се съмнявам да е с такива спирачката). Това може да е един от проблемите ти. Друг проблем е, че "вилката" ти надали ще издържи на спирачката.
Като цяло, това, което си намислил да извършиш е безумие! Спирачката ти да струва повече от цялото колело ново... някакси не ми се подрежда

. За тези пари си пооправи малко основните части на колелото- рамка, вилка. Естествено от това ще произлязат още сумати разходи като лапа, чашки и други по-малки неща. Моя съвет е да събираш пари и да си купиш някой твърдак като например Drag Ontario или Sprint Apolon

Edit.
Сложих му го
