Рамката ми е с коефициент на окачването 1:3 =>
Ефектът ще бъде: смъкване на средното с (0.6x3=1.8см)
Ходът ще стане (70x3=210мм) от досегашните (76x3=228мм)
Също така се печели отпускане на челния ъгъл, но не мога да го измеря с точност.
Идеята ми е да подложа тампон 6мм под буталото.
http://www.picvalley.net/u/2591/1155530 ... j4KVua.JPG
Тампонът, който ще ползвам се състои от 3 гумени шайби.
Чиято обща дебелина е 6мм.
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1890 ... NptN6k.JPG
Тук идва първия проблем.
На снимките не си личи много добре, затова ще пробвам да го поясня.
Малко над мястото на което ще се намира тампона, е отвора през който минава маслото за рийбаунда.
И вероятно ще ограничи преминаването на масло.
За да компенсирам малкото ограничаване на дебита на маслото трябва да пренаредя шайбите, които също променят дебита на маслото (shim stack).
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1844 ... CjEBtk.JPG
Общо взето, тук има няколко размера шайби, и чрез тях се регулира колко големи да бъдат дупките пропускащи масло. Бях доста изненадан, как малка промяна в реда им, променя шока драстично.
Проблемът обаче не приключва до тук. Тампонът не трябва да бъде прекалено стегнат към шиша на буталото, за да може да се качва нагоре от налягането при свиване.
Най-добрият вариант би бил да го залепя за втулката на шиша, но реших да го оставя така и да го залепя само ако създава проблем, който предполагам би се изрязявал в моментно запушване на дупката за рийбаунда в шиша=> леко забавяне на връщането на шока в даден момент.
Преди да се монтира буталото отново, е добре да се отлеят няколко ml масло, за да се компенсира наличието на тампона.
След като успея да покарам колелото след промяната ще мога да кажа как се е получило, и дали има проблем с рийбаунда и ще трябва да залепя тампона за втулката.
Засега, след няколко опита на сухо, няма никакви проблеми по работата на шока.
Височината на средното ми е м/у 345мм и 365мм в зависимост от настройката на височината на вилката.
Челният градус е видимо по-отпуснат от преди, особено при висока настройка на вилката.
Това е засега, надявам се да е полезно на някой.