Малкият Иванчо написа:Е, и защо не вярваш на Модератора! Хубава работа, я се стегни! ...и вземи волтмер, опасно е да пипаш при 220 волта!!!
PtD написа:5mm ми се виждат малко множко
sidewinder написа:И какво препоръчваш?
sidewinder написа:И какво препоръчваш? Рамката е HT1, а главината е Assess.
Шлек_народен написа:sidewinder написа:И какво препоръчваш? Рамката е HT1, а главината е Assess.
Да не се мъчиш да вкараш пистова главина на НТ -то ? Рамката е за 135 мм главина ,а пистовите са 120 мм или 126 мм , нещо такова. Премери колко е разстоянието между външните шайби(тия набраздените) и ако е по малко от 135 мм ще трябва да се докара до такова. Или най-добре си намери главина със такъв размер, щото ако изкараш шайбите много има опасност да изкривиш оста -променя се захвата. А и може да дойде къса оста -нищо че е със гайки ,а не QR. Най вероятно е 126 мм, щом е от 3-5 мм хлабината.Не мисля, че е добре за рамката толкова свиване.
monkols написа:А що не си вземеш по-дълга ос и не смениш само нея
sidewinder написа: а главината е Assess
monkols написа:sidewinder написа: а главината е Assess
За гайките ти трябва да се навият целите на оста,да не остават свободнивитки от резбата.
sidewinder написа:главината е 130мм
Шлек_народен написа:sidewinder написа:главината е 130мм
A за какъв дявол си взел шосейна главина? Щото пишеш зъбен блок -не е една зъбчатка явно. Ако е само 5 мм разликата 2-3мм да компенсираш и няма дертове.Няма да се посуче толкова рамката!
Но по принцип не е добра идея -шосейна за МТБ.Има за МТБ главини бол.
sidewinder написа:Главините са си баш за MTB!
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта