Тъй като в днешно време много от евтините колела(в Метро,Била,Баумакс и др),правени от Крос,Спринт,Лидер,Ултра и др.,използват вилки с еластомери,които за съжаление дават ход на вилката,далеч по-малък отколкото е дълъг стеншъна или на половина от неговата дължина,аз си задавам един дъпрос.
Преди време,в един сервиз за велосипеди видях едно колело Muddy Fox с обикновена,еднокоронна,заварена вилка Зуум с гумени маншони при прахоуловителите.Вместо типичният 80 мм стеншън,тя имише 120/130 мм стеншън,но следите от масло,по които съдя за възможния ход на вилката, бяха дълги не повече от 50 мм.Та...въпросът ми е възможно ли е по някакъв начин да се увеличи хода на тези вилки като са побърника вътре в тях или да се махнат еластомерите (ако това е възможно).Въпреки,че бихте ми казали,че няма смисъл да се хаби пот с тези галфонски вилки,в които може да се сипе пясък и след това той да излезе от ботушите,аз искам да разбера дали това е възможно и дали вилките биха могли да работят както са били преди модификацията.Въобще дали биха могли да работят с повече ход или те имат някаква преграда в ботуша,която не позволява повече мм ход(само предполагам).Аз не съм спец и не разбирам дотатъчно от всичко това(скоро навлязох в тази област) затова моля отговорете на въпросите ми и ми обяснете(по възможност не много сложно).Според мен усещането на работата на обикновена,заварена маслена вилка с маншони за 20-40 лв,която има 120 мм ход би било странно


Благодаря предварително.
