от dudelgrincen » Чет Апр 03, 2014 2:22 pm
Някои мънички дупчици няма да изпуснат въздух в легена без да напомпаш добре вътрешната. Напомпай я добре (да увеличи обема си), потапяй в легена и гледай внимателно - мехурчетата може да са много малки. После отбелязваш и лепиш. Често при снейкбайт се получава, така че само едната дупка е видима. Другата може да много по малка и да не се усетиш. Това, обаче трябва да го имаш предвид, когато си прещипал гумата и просто да провериш. Ако има резка от каплата, може да поопънеш и поогледаш около нея.
За смяната - ти ли си я сменял или майстора, за който говориш? Сигурно ли е, че новата гума беше здрава.
Майстора може само да е залепил 1 дупка от тези, които е имало, а другата да не е видял (няма да е много учудващо, ако е малка).
Другият вариант е да е останало нещо във външната гума - трънче, стъкло, камъче, песъчинки, което да е пробило новата гума - но все пак ти не си казал дали си прещипал гумата или си я пробил по друг начин. Трябва да опипаш дали има нещо отвътре - ако ще я въртиш пипай само в долната позиция, защото въпросния предмет може да се движи свободно.
Може също така да огледаш и каплата - има ли остри ръбове, които контактуват с гумата, ръбове около дупката за вентила, бандаж?
И ако това ти се случва вече няколко пъти напомпай малко повече следващия път - гледай поне да не е под минимума написан на външната гума.
Задната гума обикновено трябва да се малко повече от предната - примерно половин атмосфера.
Може и вентила да изпуска, но това е по-малко вероятно. Помпай здраво (без да прекаляваш) и трябва да се види във водата.