сдобих се с една реба dual air преди известно време. Дойде и време и за отваряне, след като протече един о-ринг и замина част от масълцето на дампера. Един от проблемите ми е, че не съм сигурен как да определя точно коя година е чудото. Пребоядисана е и няма лепенки. Мисля че е 2006, съдейки по набитото на короната (но е мн вероятно да е по-късна). Планирал съм да я разхвърлям и да сменя всички о-рингове и евентуално, ако нещо друго има. Приготвил съм необходимите масла за нея, като я разглобя ще взема и всички опръстени. Разгледах сервизните ръководства от 2006 до 2009, когато вече има промяна в конструкцията. Докато в ръководството за 2006 направо наливат олиото, забелязвам, че в по-новите упътвания препоръчват мазане с грес на опръстените и триещите елементи между 2те бутала на въздушната камера. Нещо обаче от възможните греси нищо не намирам на нашия пазар на нормална цена. PM600 за 120 пари килото мисля е малко повече от пресилено, prep-m не срещам, та питанката ми е какво като тип грес (евентуално марка/модел) ще е подходящо за там? Като за такава употреба имам налична локтайт силиконова грес 8104, която според производителя е предназначена горе долу за такава цел, само не съм пробвал как взаимодейства с масло. Някой опитвал ли е нещо подобно? Съответно приемам съвет за друга комбинация грес за там



Поздрави