
1. Заваряване
2. Смяна на ботуши (Къде мога да намеря ботуши?)
Кое е по-подходящо да се направи?
Благодаря предварително.

Brave написа:ЧестоНеадекватен - точно в този момент си неадекватенСефте
. Така наречените "елитисти" карат амортесьорни вилки от над 15 години и са правили доста опити за възстановяване на счупени части и ти снасят резултата готов, нищо че понякога не е приятна новина това което ти казват.Пределно ми е ясно това макар и че сам човек може да се сети че алуминий магнезии и тем подобни не е лесно да се поправят. Относно търсачката - тя е точно толкова добра, колкото на всички други такива форумни машини, а и винаги можеш да ползваш Гугъл. Това беше към тези 'напреднали' които вместо да използват тая една две минути да отговорят на въпроса пишат "Ползвай търсачката, има суря теми" ем сори ама не съм видял до сега форум с читава търсачка а за някой въпроси бая трябва да се разровиш в гугъл.
1. Заваряване - магнезий се заварява трудно и то когато отливката е масивна,а и не всеки ВИГ заварчик им нужните материали, а при дебелините на материала в ботушите на велосипедна вилка, заварката изобщо не е опция. Отделно дори да се направи, след това трябва детайла да се отгрява постепенно за да се намали вътрешното напрежение около шева, което пък от своя страна ще скапе втулките - а да се избиват и набиват наново е операция, която не си заслужава едни спукани ботуши от такъв клас. И последно, но не по важност - след чупене и последващо заваряване, практически тази вилка никога няма да работи задоволително, защото винаги ще има известна загуба на съосност между краката и ботушите на вилката. Мани ама дори да можеше да стане сигурно ще е по скъпо от нова вилка.
2. Смяна на ботуши - може й да се намерят, но за толкова евтина вилка не си заслужава, а и по-важното - при инцидента довел до спукването на ботушите е съвсем възможно да има изкривяване на краката на вилката, което да не се забелязва с просто око, но да води до затягане при работата й, което означава, че тя пак ще си е за боклука. И тук съгласен но колко точно е спукана не се знае.
От трета страна, ХС30 е нискобюджетна ХС вилка и ако човек е достигнал до нивото да кара така че да я спука, генерално е по-смислено да се насочи към нещо по-добро. Аз съм с ХЦР и не я щадя изобщо и нямам проблеми вече година аграрщина. Идеята ми е че може да е спукана от производствен дефект. Освен това не всеки може да задели средна заплата за компоненти и търси компромисен вариант.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта