Ръководейки се по правилото за дължината на веригата ,свалих я , свалих и задния дерайльор и я опънах между най-големите зъбни колела отпред и отзад ,оставих две звена и се оказа ,че трябва да избия две...така и направих.Сложих я пак , монтирах дерайльора ,опънах жилото и вече двете колелца на дерайльора си застанаха точно едно в/у друго обаче сега не мога да превключвам на най-голям венец отзад ,когато съм на най-голям или на среден отпред.То ясно ,че комбинацията "голям-голям" е тъпа но "среден-голям" си я ползвах.Винтовете "L" и "H" не съм ги пипал ,остава да е от неправилно опънато жило.Как ли не си играх :напред,назад,горната врътка,долната,отпускам,опъвам...е няма...не може да качи на големия отзад и това си е.Само от малък отпред става.Не съм въртял и винтчето ,което опира в ухото на дерайльора.Сега след скъсяването на веригата него трябва ли да го намествам нещо?Въобще мога ли да направя нещо или съм скъсил веригата прекалено

?
Друго нещо което забелязах : когато започвам да обгръщам с веригата големия венец отпред в началото,до първите няколко зъба всичко е наред , в последствие обаче все по трудно зъбите пасват на веригата и в момента в който стигна до половината от зъбите на колелото и притисна с ръка веригата в началото и в края,тя се повдига от зъбите по средата...абе като че ли разстоянието м/у звената не е еднакво с това м/у зъбите на колелото

Нормално ли е това ?Може ли веригата да се е разтегнала до такава степен?
Съжалявам ,че го обяснявам толкова трудно,просто не се сещам за по-лесно обяснение...
Веригата е KMC IG,предния зъбен блок също е IG(Alivio) ,задния е Acera и дерайльорите+командите са Acera също.