от stotinka » Пет Сеп 05, 2008 12:24 am
Дали пък не е трябвало точно там да бъде отрязан, а пък челната тръба да се е оказала малко къса... зависи от гледната точка. За да ти бъде удобна стойката трябва кормилото да дойде на необходимата височина По-лесно е това да стане с вертикалното позициониране на лапата на стержена отколкото да го резнеш така че да не слагаш втулки и да си играеш с издиганията на наличните на пазара лапи и кормила. На мен не ми е кеф да ги нижа като мъниста тия втулки и си направих една с необходимата дебелина.
Тъй нареченото презастраховане е безсмислено, а в някои случаи и недомислено, напр. при по-нисък клас рамки. Когато стърчи повече има по-голямо усилие в горната част на челната тръба и тя се цепва.
Виждал съм и вариант, при който стержена не е рязан, а втулки освен под има и над лапата - м/у нея и "тапата" и стърчи доста страховито. Айде да не казвам в кой магазин бяха направили тая изгъзица.. много са зле ама всички при тях ходят. Бах тоя монопол.