Ozzie написа:@EccentricMOTION
Врътката с която се регулира скоростта на връщане се намира отдолу на ботуша на вилката.
Горе е тази за компресията / заключването (ако има такава настройка).
P.S. Не видях на сайта на Сънтур да има Epicon DA. Всякакви други, само не и такава.
Ozzie,извинявай,че ще те поправя,но тази врътка е само за скороста на връщането(рибаунда)

.В тази ,така да речем, образувала се дупка,където е била врътката,има клапан ,който се навива или отвива с шестостен 3.Ако отвиваме клапана рибаунда се ускорява(тоест връща по-бързо),а когато се навива става обратното.Отдолу на вилката няма никаква настройка,поне при този модел,който се вижда на снимките (този без заключване на хода от кормилото).
EccentricMOTION написа:Понеже се подготвям за разглобяване на горепосочения Епикон, исках да попитам в ботушите има ли масло? т.е. на open-bath ли е или маслото е затворено в маслен патрон ?
Това е което открих в manual-a от производителя: catridge са капсулованите патрони, open-bath знаем всички какво е. А това semi-catradge ме притеснява...
SF7 Epicon DA
semi-cartridge
80, 100, 120 & 140
пп: залавям се за работа - отваряне на десен крак, после ще качвам документация и снимки понеже очевидно липсва...
Относно карантията:В десния крак (този с рибаунда) има маслен патрон,който можеш да отвиеш с Ключ 17.Но преди да отваряш патрона важно е да отвиеш "тапата",която се намира най-отдолу на патрона.След като отвиеш "тапата",ще видиш винтил,чрез който се регулира налягането в патрона.При моята вилка фабричното налягане беше 50 psi.И ако си решил да смениш маслото в патрона, ще трябва да спаднеш налягането,а след като смениш маслото да го възстановиш. Ако не си доволен от скоростта на връщането(ако ти е бавно и мудно),сложи масло за вилки (5w или 7,5w).При моят патрон имаше 56мл масло,което беше станало на кал и пяна(няма да коментирам как е влязло там).След смяна на масло вилката работи безупречно като за Сънтър.
ПП:Моят епикон също няма врътка на рибаунда,но това не пречи да се регулира с шестостен 3,дори с джобен инструмент(туул)
Надявам се да съм ти бил полезен!

Едит:Ето и модела вилка
http://www.srsuntour-cycling.com/SID=si ... &tnid=1502 .Малко по-надолу на страницата има схема на вилката,от която много лесно можеш да разбереш за устройството на конкретната вилка.
