Спирачки BB7 160mm

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

Спирачки BB7 160mm

Мнениеот bimboirk » Пон Май 31, 2010 8:04 pm

Здравейте интересувам се от вашето мнение или опит с тази спирачка. 160мм ротор достатъчна сила ли има и струва ли си да си сменявам V-Brake-а срещу 200 лева - карам DRAG - ZX5 pro 2010, като смятам да го карам навсякъде, но без някакви грандиозни и ексремни спускания и скокове... Моля за съвет и предварително благодаря :beer:
bimboirk
 
Мнения: 1
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Чет Май 27, 2010 8:04 pm

Re: Спирачки BB7 160mm

Мнениеот Ozzie » Пон Май 31, 2010 8:44 pm

1. Темата не е за "Веломеханик".
2. Не си казал колко тежиш. Стила очевидно е ХС, съдейки по модела велосипед за който питаш.

Мнението ми, базирано на няколко годишно ползване - лесна за поддържане, добра спирачна сила, но пък е ползвана с лостчета AVID Speed deal 7, което влияе на работата. Може би наистина най- добрата механична дискова спирачка на пазара.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Аватар
Ozzie
 
Мнения: 12470
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Мар 31, 2004 10:13 pm
Местоположение: Варна

Re: Спирачки BB7 160mm

Мнениеот PowerSlide » Вто Юни 01, 2010 8:17 pm

Drag ZX 5 Pro 2010 - 975лв с V-brakes, Drag ZX 5 TE 2010 - 1075 лв с дискови спирачки. Разлика 100лв, отделно 120мм вилка на ТЕ срещу 100мм на про (не че и двете стават за нещо ама...)
@автора: Това не го ли видя преди да купиш?
Аватар
PowerSlide
 
Мнения: 1189
Рейтинг: 1995
Регистриран на: Пон Ное 10, 2008 12:07 pm
Местоположение: на баира

Re: Спирачки BB7 160mm

Мнениеот rootoffselo » Сря Юни 02, 2010 3:51 pm

bimboirk написа:Здравейте интересувам се от вашето мнение или опит с тази спирачка. 160мм ротор достатъчна сила ли има и струва ли си да си сменявам V-Brake-а срещу 200 лева - карам DRAG - ZX5 pro 2010, като смятам да го карам навсякъде, но без някакви грандиозни и ексремни спускания и скокове... Моля за съвет и предварително благодаря :beer:


Aко смяната ще ти срува още двеста лева, тогава по-добре направо се вземи хидравлични за към 300 лева :agree:
Принципно си тръгнал по пътя на повечето хора, като включвам и себе си в това число. Първо се купува колело, после се купува друго по-хубаво, а частите се ъпгрейдват почти постоянно - вилки,спирачки, гуми и т.н. Винаги, ама винаги нещо няма да ти е достатъчно наред :D След това ще си смениш стила на каране, докато стигнеш до логичният завършек - Downhill. В тази точка, ще ти трябва отново ново колело :rofl:
Моя съвет е следният. Щом няма да има спускания и скокове, тогава си карай с V-Brake-a. Другото вече е суета, която ще ти струва още пари :D
Ама всички сме хора и те разбирам перфектно.
В природата нищо не е правилно.Следователно,ако всичко върви добре….значи нещо не е в ред.
Аватар
rootoffselo
 
Мнения: 39
Рейтинг: 1213
Регистриран на: Пон Юни 08, 2009 3:05 pm


Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта