Marzocchi 66 RC2X - насечен ход

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

Marzocchi 66 RC2X - насечен ход

Мнениеот fenoryl » Пон Юни 28, 2010 5:14 pm

Вилката е Marzocchi 66 RC2X от 2007г.
Преди месец направих профилактика при Пацо (Вело 2009), в началото се държа много добре.

В последно време вилката има насичане в началото на хода. Тръбите са сухи и не се смазват сами както в началото.

Въпроса ми е ако сменя маслото това насичане възможно ли е да изчезне?
И има ли други причини за насичането?

По неофициална информация, знам че Пацо използва оригинално масло на Marzocchi.
Редовно смазвам тръбите с Motul 7.5W, съответно имам от него и смятам да го използвам при следващата профилактика.

Знам също, че се слага някаква грес на семерингите, но незнам каква. Ако някой има информация за марка, тип, от къде да си намеря и т.н. ще се радвам да сподели.

:beer:
Powerplant: 1 × General Electric / Volvo Aero RM12 Afterburning turbofan
6× Rb.74 (AIM-9) or Rb 98 (IRIS-T) / 4× Rb.99 (AIM-120) or MICA
4× Rb.71 (Skyflash) or Meteor / 4× Rb.75 / 2× KEPD.350 / 2× Rbs.15F
Аватар
fenoryl
 
Мнения: 381
Рейтинг: 1455
Регистриран на: Нед Апр 20, 2008 2:30 pm
Местоположение: София

Re: Marzocchi 66 RC2X - насечен ход

Мнениеот FireFoXa » Пон Юни 28, 2010 5:57 pm

Решението е просто, няма как семерингите ти да ти се смажат сами от само себе си... Щом са ти сухи краката, пръскай преди каране със силиконов спрей, и няма да имаш проблеми. Аз на моя "дроп офф" така му поддържам перфектната работа :D
Аватар
FireFoXa
 
Мнения: 1057
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Чет Окт 12, 2006 3:23 pm
Местоположение: Варна

Re: Marzocchi 66 RC2X - насечен ход

Мнениеот bikerider » Пон Юни 28, 2010 7:42 pm

Какво е това насичане? За паркинг-тест ли си говорим или по време на каране?
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Re: Marzocchi 66 RC2X - насечен ход

Мнениеот fenoryl » Пон Юни 28, 2010 8:09 pm

При паркинг тест няма никакви грижи, но при каране се усеща насичане.

FireFoXa написа:Решението е просто, няма как семерингите ти да ти се смажат сами от само себе си... Щом са ти сухи краката, пръскай преди каране със силиконов спрей, и няма да имаш проблеми. Аз на моя "дроп офф" така му поддържам перфектната работа :D


Опитах със силиконов спрей и ... резултата е нулев, че и дори малко по-зле като се изпари.
А и съм виждал достатъчно марзочита, които доста добре си смазват тръбите, никога не са сухи като моите и работят прекрасно.
Powerplant: 1 × General Electric / Volvo Aero RM12 Afterburning turbofan
6× Rb.74 (AIM-9) or Rb 98 (IRIS-T) / 4× Rb.99 (AIM-120) or MICA
4× Rb.71 (Skyflash) or Meteor / 4× Rb.75 / 2× KEPD.350 / 2× Rbs.15F
Аватар
fenoryl
 
Мнения: 381
Рейтинг: 1455
Регистриран на: Нед Апр 20, 2008 2:30 pm
Местоположение: София

Re: Marzocchi 66 RC2X - насечен ход

Мнениеот TeDo_BaPHa » Пон Юни 28, 2010 8:22 pm

Моята вилка е същата и тръбите винаги са си абсолютно сухи ;). По прахоуловителите дори постоянно си се вижда как събира прахта :). Семерингите и прахоуловителите си вършат перфекто работата и нито излиза масло, нито влиза прах. Насеченост не се забелязва дори при съвсем бавно натискане на вилката :). На самото ръбче, което обира прахта си се вижда, че няма абсолютно никакво омазняване на прахчицата задържала се там :). Бих желал да попитам на каква рамка караш вилката ;)?
ХОРА, ИЗПОЛЗВАЙТЕ ТЪРСАЧКАТА, ТЯ Е НАПРАВЕНА ЗА ДА ВИ УЛЕСНИ!!!
Cipokrila Zizibaga написа:p.s. Ако сте неосъзнат пубер на не повече от 14 и половина , или ми предлагате бартери за всякакъв вид бяла или черна техника, други предмети или човешки органи, моля не ме търсете.
Аватар
TeDo_BaPHa
 
Мнения: 2509
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 13, 2007 9:31 pm
Местоположение: Варна

Re: Marzocchi 66 RC2X - насечен ход

Мнениеот bikerider » Пон Юни 28, 2010 8:30 pm

fenoryl, казваш, че е в началото на хода и по време на каране. Това значи ли, че вилката те рита на дребни препятствия, но на по-големи - не?
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Re: Marzocchi 66 RC2X - насечен ход

Мнениеот fenoryl » Вто Юни 29, 2010 1:15 am

bikerider написа:fenoryl, казваш, че е в началото на хода и по време на каране. Това значи ли, че вилката те рита на дребни препятствия, но на по-големи - не?


Може да се каже, но "рита" е доста силно казано. Това за което говоря се проявява единствено при сгъване и то в първите 20-30мм от хода.

Чувството е все едно суха гума се трие в суха тръба. Дано това не обърка някой :)
Powerplant: 1 × General Electric / Volvo Aero RM12 Afterburning turbofan
6× Rb.74 (AIM-9) or Rb 98 (IRIS-T) / 4× Rb.99 (AIM-120) or MICA
4× Rb.71 (Skyflash) or Meteor / 4× Rb.75 / 2× KEPD.350 / 2× Rbs.15F
Аватар
fenoryl
 
Мнения: 381
Рейтинг: 1455
Регистриран на: Нед Апр 20, 2008 2:30 pm
Местоположение: София

Re: Marzocchi 66 RC2X - насечен ход

Мнениеот bikerider » Вто Юни 29, 2010 6:10 am

Ако скоро са сменяни втулките е нормално - изчакай да се разработят - маслото на Marzocchi е малко по-дебело от другите 7.5w.
Ако не са - иди при Пацо да погледне.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Re: Marzocchi 66 RC2X - насечен ход

Мнениеот fenoryl » Вто Юни 29, 2010 6:36 am

Последните 2-3 пъти са правени само профилактики, т.е. не са сменяни втулки.

TeDo_BaPHa написа:... Бих желал да попитам на каква рамка караш вилката ;)?

RAM FR 07
(Забвавих да отговоря в предния пост)


Благодаря Ви :)
Powerplant: 1 × General Electric / Volvo Aero RM12 Afterburning turbofan
6× Rb.74 (AIM-9) or Rb 98 (IRIS-T) / 4× Rb.99 (AIM-120) or MICA
4× Rb.71 (Skyflash) or Meteor / 4× Rb.75 / 2× KEPD.350 / 2× Rbs.15F
Аватар
fenoryl
 
Мнения: 381
Рейтинг: 1455
Регистриран на: Нед Апр 20, 2008 2:30 pm
Местоположение: София

Re: Marzocchi 66 RC2X - насечен ход

Мнениеот bikerider » Вто Юни 29, 2010 9:37 am

fenoryl, имам пълното желание да ти помогна, но вариантите са доста и ще гадаем още два дена. Най-добре иди при Пацо да погледне, все пак така е най-коректно според мен. Той я е пипал последен и е наясно с всички подробности.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Re: Marzocchi 66 RC2X - насечен ход

Мнениеот fenoryl » Вто Юни 29, 2010 11:23 am

Да, предполагам че наистина си е гадаене. Просто исках да избегна този вариант, тъй като Пацо е на другия край на София и нямам време от работа и учене да ходя до там. А и той ще иска да я оставя поне за ден, което ми спъва доста нещата :)

Имам всички необходими сервизни документации и инструменти за да я отворя. Единствено ми липсва тази грес, която се слага по семерингите. А и незнам каква е :)

От изчетеното по стари теми за смяна на масло, смятам че може и да помогне ако сменя това оригинално масло на Marzocchi с Мотул.
Ще помисля още малко, но дали сега или след няколко месеца, определено смятам да се понауча да си я профилактирам сам. :)

Като разбера проблема ще ви уведомя.

:beer:
Powerplant: 1 × General Electric / Volvo Aero RM12 Afterburning turbofan
6× Rb.74 (AIM-9) or Rb 98 (IRIS-T) / 4× Rb.99 (AIM-120) or MICA
4× Rb.71 (Skyflash) or Meteor / 4× Rb.75 / 2× KEPD.350 / 2× Rbs.15F
Аватар
fenoryl
 
Мнения: 381
Рейтинг: 1455
Регистриран на: Нед Апр 20, 2008 2:30 pm
Местоположение: София

Re: Marzocchi 66 RC2X - насечен ход

Мнениеот bikerider » Вто Юни 29, 2010 12:09 pm

Ако проблема е в семерингите, нямаше да го усещаш по време на каране.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Re: Marzocchi 66 RC2X - насечен ход

Мнениеот codename47 » Вто Юни 29, 2010 1:07 pm

имаше една тема за силиконов спрей - аз съм със същата вилка и след последната профилактика забелязах този ефект - все едно с тръбите се запичат и с по-силен натиск се разблокират като процеса е съпроводен с доста силно скърцане и припукване. Последната ми профилактиката беше при Любо от Веломания които каза че на неговата абсолютно съща вилка се получавало същото и решението му било да пръска от силиконовия спрей. Според мен точно той скапва работата - отначало вилката тръгва много мазно но след 30мин става ужасно. Аз вече не пръскам от него и положението се подобри но не е както след по-предната профилактиката. Семерингите не съм ги сменял от както съм взел вилката преди 3г. така че не мога да кажа как ще е с нови.
:agree:
Ако приемете ограниченията си, ще успеете да ги прескочите и да минете отвъд тях!
Аватар
codename47
 
Мнения: 2295
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 13, 2006 9:19 pm
Местоположение: София

Re: Marzocchi 66 RC2X - насечен ход

Мнениеот Vimpel » Вто Юни 29, 2010 1:17 pm

А с какво тогава да пръскаме семерингите, за да ги поддържаме?
Vimpel
 
Мнения: 127
Рейтинг: 1295
Регистриран на: Вто Юни 06, 2006 12:34 pm
Местоположение: Sofia

Re: Marzocchi 66 RC2X - насечен ход

Мнениеот codename47 » Вто Юни 29, 2010 1:19 pm

май най-добре с нищо, само забърсване.
Ако приемете ограниченията си, ще успеете да ги прескочите и да минете отвъд тях!
Аватар
codename47
 
Мнения: 2295
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 13, 2006 9:19 pm
Местоположение: София

Re: Marzocchi 66 RC2X - насечен ход

Мнениеот fenoryl » Вто Юни 29, 2010 1:20 pm

Със същото масло, което е налято във вилката.
Powerplant: 1 × General Electric / Volvo Aero RM12 Afterburning turbofan
6× Rb.74 (AIM-9) or Rb 98 (IRIS-T) / 4× Rb.99 (AIM-120) or MICA
4× Rb.71 (Skyflash) or Meteor / 4× Rb.75 / 2× KEPD.350 / 2× Rbs.15F
Аватар
fenoryl
 
Мнения: 381
Рейтинг: 1455
Регистриран на: Нед Апр 20, 2008 2:30 pm
Местоположение: София

Re: Marzocchi 66 RC2X - насечен ход

Мнениеот airborneone » Вто Юни 29, 2010 1:35 pm

codename47 написа:май най-добре с нищо, само забърсване.


Тук не мога да се съглася с теб.
Най-добре е да се слага малко масло за вилки,
да се натисне няколко пъти, обикновенно тогава вилката "вдига" мръсотията която се е събрала в прахоуловителя.
Същевременно смазва тръбите, след това забърсваш и караш спокойно.
Аз лично от силиконов спрей не съм имал проблеми, но и не съм го ползвал толкова често.
Предпочитам финно машинно масло или масло за вилка.
Аватар
airborneone
 
Мнения: 3689
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Нед Авг 07, 2005 7:26 pm
Местоположение: София

Re: Marzocchi 66 RC2X - насечен ход

Мнениеот bikerider » Вто Юни 29, 2010 2:32 pm

@codename47: Зацапани/сухи прахоуловители НЕ се усещат по време на спускане или каране на скорост, само по време на въртене на равно/нагоре и то само на дребни камъчета. Паркинг-теста не е реален тест, защото ги няма силите действащи върху неокачената маса.

Що се отнася до силиконовия спрей - той помага осезаемо при "гумени" прахоуловители. Ако си почувствал спичане, значи реално не е влязъл под прахоуловителя, тоест смазал си тръбата, забърсал си я и толкова. Другия вариант е да е използвана неподходяща грес, която силикона е неутрализирал. И в двата случая проблема не е в силикона. Затова винаги използвам грес съвместима със силиконов спрей и махам пружинките преди освежаване, просто задължително. Иначе нищо не правим, само хабим нерви и силиконов спрей. Важното е под ръба на прахоуловителя да има смазка.

@fenoryl: Любопитно ми е при какви скорости усещаш проблема: при спускане по пресечен терен или въртене на равно? Ако го усещаш по време на спускане иди задължително да ти видят вилката. Ако е другото, значи си говорим за смазване и освежаване на прахоуловителите. При всички случаи, обаче, е полезно да се омекотяват със силиконов спрей. Дори да се смазват тръбите с масло, това не омекотява прахоуловителя истински.

Още един въпрос - с какво масло е карана вилката преди тази профилактика?

@all: И все пак - никак не е коректно да говорим зад гърба на Пацо без той да има възможност да коментира. Отново препоръчвам първо да се потърси неговото мнение, иначе както вече се видя дълбаем и спекулираме без база за изводи.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Re: Marzocchi 66 RC2X - насечен ход

Мнениеот fenoryl » Вто Юни 29, 2010 2:48 pm

Не ме разбирайте погрешно. Аз от работата на Пацо съм изключително доволен.

И да, при каране на равно се усеща насичането, а не при скоростни спускания. Не се бях сетил да махна прижинките преди освежаване. Ще опитам тази вечер. :)

А преди тази профилактика, вилката е карана с някакво масло "MOTO". Не успях да намеря в гугъл тази марка, може да е име на някаква серия или нещо такова.

И би ли ми казал каква грес се използва за тези семеринги и прахоуловители?? (производител?)
Powerplant: 1 × General Electric / Volvo Aero RM12 Afterburning turbofan
6× Rb.74 (AIM-9) or Rb 98 (IRIS-T) / 4× Rb.99 (AIM-120) or MICA
4× Rb.71 (Skyflash) or Meteor / 4× Rb.75 / 2× KEPD.350 / 2× Rbs.15F
Аватар
fenoryl
 
Мнения: 381
Рейтинг: 1455
Регистриран на: Нед Апр 20, 2008 2:30 pm
Местоположение: София

Re: Marzocchi 66 RC2X - насечен ход

Мнениеот bikerider » Вто Юни 29, 2010 2:56 pm

В обратен ред:
1. Аз използвам PrepM на Manitou или Finish Line Stanchion Lube. Второто не е точно грес, но върши прекрасна работа. Има ги и двете в CRC, поне доскоро ги имаше.
2. Ако маслото "МОТО" е по-тънко от това на Marzocchi е нормално да има малко повече запъване докато втулките улегнат към различната дебелина на масления филм. Ако не е, значи си говорим за класически проблем с прахоуловителя. Дълбая толкова, защото не мога да отсея двата случая по тази информация - това имах предвид, че ще нищим казуса два дни :)
3. Не защитавам Пацо, защото Пацо няма от какво да бъде защитаван. Просто казвам, че не е коректно да спекулираме зад гърба му без първо да е взето предвид неговото мнение. Все пак има и телефони на тоя свят :)
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Re: Marzocchi 66 RC2X - насечен ход

Мнениеот fenoryl » Вто Юни 29, 2010 3:36 pm

Ще му звънна утре да попитам :)

http://www.dimibike.com/product_info.php?products_id=911 а това дали е удачно да се използва за Marzocchi, тъй като го имам и вече само си седи :D
Powerplant: 1 × General Electric / Volvo Aero RM12 Afterburning turbofan
6× Rb.74 (AIM-9) or Rb 98 (IRIS-T) / 4× Rb.99 (AIM-120) or MICA
4× Rb.71 (Skyflash) or Meteor / 4× Rb.75 / 2× KEPD.350 / 2× Rbs.15F
Аватар
fenoryl
 
Мнения: 381
Рейтинг: 1455
Регистриран на: Нед Апр 20, 2008 2:30 pm
Местоположение: София

Re: Marzocchi 66 RC2X - насечен ход

Мнениеот bikerider » Вто Юни 29, 2010 4:06 pm

Несъмнено има и други мнения, но според мен - не.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Re: Marzocchi 66 RC2X - насечен ход

Мнениеот codename47 » Вто Юни 29, 2010 5:25 pm

bikerider написа:@codename47: Зацапани/сухи прахоуловители НЕ се усещат по време на спускане или каране на скорост, само по време на въртене на равно/нагоре и то само на дребни камъчета. Паркинг-теста не е реален тест, защото ги няма силите действащи върху неокачената маса.

Що се отнася до силиконовия спрей - той помага осезаемо при "гумени" прахоуловители. Ако си почувствал спичане, значи реално не е влязъл под прахоуловителя, тоест смазал си тръбата, забърсал си я и толкова. Другия вариант е да е използвана неподходяща грес, която силикона е неутрализирал. И в двата случая проблема не е в силикона. Затова винаги използвам грес съвместима със силиконов спрей и махам пружинките преди освежаване, просто задължително. Иначе нищо не правим, само хабим нерви и силиконов спрей. Важното е под ръба на прахоуловителя да има смазка.

да, точно така е, най-вече се усеща на равно(и надолу на ниска скорост което е много неприятно защото вилката се "заключва"/"отключва" когато си ще), трябва да видя за греста :agree: :beer:
Ако приемете ограниченията си, ще успеете да ги прескочите и да минете отвъд тях!
Аватар
codename47
 
Мнения: 2295
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 13, 2006 9:19 pm
Местоположение: София

Re: Marzocchi 66 RC2X - насечен ход

Мнениеот fenoryl » Сря Юни 30, 2010 8:46 am

Тази вечер махнах прижините и напръсках обилно прахоуловителите със силиконов спрей и така престоя цяла вечер.
Днес определено има някакво подобрение. Не е това, което желая, но ...
Може би трябва да си сменя силиконовия спрей. Ще видим дали пак ще зацикли, когато поизсъхне днес. :D
Powerplant: 1 × General Electric / Volvo Aero RM12 Afterburning turbofan
6× Rb.74 (AIM-9) or Rb 98 (IRIS-T) / 4× Rb.99 (AIM-120) or MICA
4× Rb.71 (Skyflash) or Meteor / 4× Rb.75 / 2× KEPD.350 / 2× Rbs.15F
Аватар
fenoryl
 
Мнения: 381
Рейтинг: 1455
Регистриран на: Нед Апр 20, 2008 2:30 pm
Местоположение: София

Re: Marzocchi 66 RC2X - насечен ход

Мнениеот bikerider » Сря Юни 30, 2010 8:55 am

Ефекта от силиконовия спрей се усеща моментално, така че явно проблема не е в прахоуловителя. 99% съм сигурен, че рецептата за твоя проблем е една - каране надолу. Много каране. Не я мисли вилката, всичко ще улегне като хората, след месец-два активно каране. Все пак ти препоръчвам Motul 7.5w при следващата профилактика, но изчакай да се разработи с това масло, защото после ефекта ще е убийствен :)

Edit: а какво каза Пацо? :)

@codename47: :) :agree: :beer:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Re: Marzocchi 66 RC2X - насечен ход

Мнениеот fenoryl » Сря Юни 30, 2010 1:25 pm

Пацо ми каза каквото и ти :)
Да си пръскам редовно със силиконов спрейче и да не се притеснявам. Било нормално при тия вилки.

А каране ... от последната профилактика съм спускал само 1 път. Надявам се да зачести, но с този дъжд и вятър... :D

Благодаря за отговорите :beer:
Powerplant: 1 × General Electric / Volvo Aero RM12 Afterburning turbofan
6× Rb.74 (AIM-9) or Rb 98 (IRIS-T) / 4× Rb.99 (AIM-120) or MICA
4× Rb.71 (Skyflash) or Meteor / 4× Rb.75 / 2× KEPD.350 / 2× Rbs.15F
Аватар
fenoryl
 
Мнения: 381
Рейтинг: 1455
Регистриран на: Нед Апр 20, 2008 2:30 pm
Местоположение: София

Re: Marzocchi 66 RC2X - насечен ход

Мнениеот bikerider » Сря Юни 30, 2010 1:34 pm

:beer:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Re: Marzocchi 66 RC2X - насечен ход

Мнениеот codename47 » Нед Юли 11, 2010 9:41 am

вчера на почти нова вилка 55 TST2 се забеляза същия ефект - спичаше повече и от моята. В началото е работела перфектно и е обирала и най-малките неравности но след пръскане с въпросния спрей положението вчера беше трагично...
Ако приемете ограниченията си, ще успеете да ги прескочите и да минете отвъд тях!
Аватар
codename47
 
Мнения: 2295
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 13, 2006 9:19 pm
Местоположение: София

Re: Marzocchi 66 RC2X - насечен ход

Мнениеот MAN6 » Нед Юли 11, 2010 9:52 am

fenoryl написа:Пацо ми каза каквото и ти :)
Да си пръскам редовно със силиконов спрейче и да не се притеснявам. Било нормално при тия вилки.

А каране ... от последната профилактика съм спускал само 1 път. Надявам се да зачести, но с този дъжд и вятър... :D

Благодаря за отговорите :beer:



при следващата профилактика на вилката сипете 5w масло в компресията :)
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Re: Marzocchi 66 RC2X - насечен ход

Мнениеот fenoryl » Нед Юли 11, 2010 10:28 am

хмм...

След известно количество тестове, всъщност се оказа, че именно този силиконов спрей прави белата.

Вместо него мажа прахоуловителите с масло за вилки Motul 7.5. Вилката не насича дори след мръсно каране.

Как ще се отрази на работата на вилката ако в компресията сложа 5W?
Powerplant: 1 × General Electric / Volvo Aero RM12 Afterburning turbofan
6× Rb.74 (AIM-9) or Rb 98 (IRIS-T) / 4× Rb.99 (AIM-120) or MICA
4× Rb.71 (Skyflash) or Meteor / 4× Rb.75 / 2× KEPD.350 / 2× Rbs.15F
Аватар
fenoryl
 
Мнения: 381
Рейтинг: 1455
Регистриран на: Нед Апр 20, 2008 2:30 pm
Местоположение: София

Следваща

Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта