разрових се из раздела за писания на тематика "подмяна на лагери на главини", но ме интересува точно как стои въпроса с ДА БОМБ главините. Сигурен съм, че тук има хора, които карат с такива, и ще се радвам да видя какво биха казали те. При мен ситуацията е следната: хванах задната главина, че дере, и смених лагерите. Но продължава да си дере. Тънкия момент: от 4 успях да сменя само 3 - 2-та в храпа/freewheel-а и лагера в самата главина откъм спирачката. Другия лагер не успяхме да го избием - опитен веломеханик си игра половин ден с него, но каза, ако правилно съм разбрал, че според него лагера е набит, и след това са слагани зъбчетата за храпа (набивани, лепени към главината, нещо такова). Резултата: откъм спирачката лагера не може да си излезне, понеже диаметъра му е доста по-голям от крайния отвор на главината. Откъм храпа съвсем малко не му достига - пречат въпросните зъбчета. Не вярвам главината да е направена така, че да е невъзможно да се сменят всички лагери, все пак главината е скъпа и качествена, но дотук сме ударили на камък и не можем да измислим нищо. Бих се радвал на малко акъл от ваша страна, колеги. Надявам се, че съм описал ситуацията ясно, ако все пак някой не е разбрал точно какво имам впредвид, ще смъкна каплата и ще разглобя главината, за да направя снимки - понастоящем се ползва активно, но малко ме е яд и страх да не вземе несменения лагер да се скапе тотално, понеже мислим, че точно от него идва задирането.
Благодарско предварително, дори и да не можете да помогнете!
