Alexi написа:нещо много нежна ми се вижда на снимките тая вилка
Да, преди да я взема имах възможност да купя и посочения от теб тип. Според мен тези които имитират форма на амортисьорна вилка са по-здрави и с идея за каране в планината.
Аз обаче си търсех изцяло за употреба по пътищата. Затова и избрах въпросната, която е нещо средно. Тя наподобява по-скоро чисто шосейните карбонови вилки, но уж с по-голяма здравина.
Е, оказа се, че само така изглежда

Сега покрай пукнатините се замислих. Един познат с шосеен Трек има също карбонова вилка. Макар тя да е по-тънка и по-близка до старите метални шосейни вилки, ушите долу имат вградени метални елементи. По този начин QR-а стяга метални елементи. При мен долу си е чист карбон. Може би проблема е конструктивен поради тази причина. Все пак от това ухо тръгват пукнатините нагоре.
Само не знам дали се е получило заради вибрации от нашите пътища, или заради непреценени добре усилия и усуквания от спирачния апарат.