+/- 500 грама ти не ги усещаш, аз сигурно не бих ги познал, един спускач пък хич. Но всички знаем, че разлика има. 500 грама за един тип велосипед са едно, за друг друго. Иначе находчиво допусна, че тежа повече от 45 кг.

Plamen_EM написа:PtD
+/- 500 грама ти не ги усещаш, аз сигурно не бих ги познал...
Ще бъда още по-прецизен: 13.9 кг стоманен твърдак с 2 кг вилка. Свалени 500 гр от курбели + ос + педали... реално никаква осезаема разлика. После сложих супер-тежко колче за седалка с автоматика, хем и по-дълго. Пак никаква разлика. А когато махнах вътрешните и сложих боза, имаше веднага колосална разлика. За гумите и шарката вече си е пределно ясно.
PtD написа:A не бе... 230 грама в гумите.
penmark написа:Моя рейсинг ралф е 465 гр. Ти сигурен ли си че твоя 700 гр не е случайно рапид роб?
kobso1245 написа:penmark написа:Моя рейсинг ралф е 465 гр. Ти сигурен ли си че твоя 700 гр не е случайно рапид роб?
Като сме почнали какви са ти отзивите??
Говорим за ХС каране(малко асфалт и доста гора, главно сух терен).
rock написа:Най-евтиното сваляне е ... безплатно. Не се храниш и сваляш по няколкостотин грама за броени дни. Отделно може да сваляш и от дрехи,Например вместо да караш с някакви кютюци по 1 кило на краката си да се кара с някакви леки трейнъри. Добре е да се помисли и за по-лек багаж.
rock написа:Реално баири които преди ги качвах на 2-3 предавка , сега ги катеря на 2-5.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта