Бозата (Стан) ще наливам утре, за сега съм ги надул сухи и ще чакам да видя колко издишат. На първо четене около 0,1 bar на час при 4 bar в началото.
Шините са Mavic 521, лентата е купешка Sun Ringle, 25 мм и съм я застъпил при вентила, та дори да се разлепя края, вентила да го държи.
Вентилите (автомобилни) ги изкормих от стари вътрешни, като единия се случи с широк отвор по цялата дължина от някаква Schwalbe вътрешна и това имаше макар и малък положителен ефект спрямо другия вентил за първоначалното издуване с голяма помпа. Вентилите са без парче от вътрешната гума, а вместо това под тях сложих за уплътняване О-пръстенче от буталото на лостчето на едни бракувани спирачки Juicy 7. При едната шина (тази на снимката) като изрязвах отвора за вентила в лентата, срязах малко повече и впоследствие от там издишаше малко (1 bar / min). Оправих го с парче лента и нов отвор. Дори да се разлепи, не би трябвало да има проблеми.


Надуването се оказа не толкова лесно, колкото се надявах. След успешен експеримент със затегната жица по гумата отвън, която да я притисне в шината и след като на третото надуване жицата се скъса, си измайсторих приспособление от старо жило за спирачка:

След натягане на жилото и наместване на борда, номерът стана без мокрене и т. н, но системата трябва да се маха веднага след като гумата хване, иначе става много трудно, а при повече от 1-2 bar предполагам ще се скъса много страшно (жицата се скъса с гръм и трясък още на няколко десети)