Малко информация за маслата на различните вилки

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

Малко информация за маслата на различните вилки

Мнениеот _Mezdren4anina_ » Вто Мар 27, 2012 9:47 pm

Здравейте колеги, надявам се не започвам някоя стара тема, защото доста рових, но явно не можах да си извлека информацията, та ще помоля всеки да сподели най- подходящите марки масла, вискозитетите им и вида им- синтетични, полусинтетични (не съм сигурен как се пише), на минерална основа. Повярвайте знам във всеки сайт пише какъв трябва да е вискозитета на маслото, но не съм видял да пише какво точно масло става, защото мисля че и не всеки, който учи химия може да се досети, че не всички масла са съвместими с определените видове уплътнения. Затова пиша тази тема, ще помоля да има малко разбиране, все пак не всички можем да знаем всичко. Благодаря предварително :beer: :D :bowdown: :wavey:
viewtopic.php?f=5&t=68345
viewtopic.php?f=3&t=107843 Трябва да се чете за да се знае, терминологията не е лошо нещо
Аватар
_Mezdren4anina_
 
Мнения: 76
Рейтинг: 1229
Регистриран на: Пон Мар 15, 2010 4:36 pm
Местоположение: София

Re: Малко информация за маслата на различните вилки

Мнениеот screamBoy » Чет Мар 29, 2012 5:41 pm

вилки с отворена баня - масло за такива вилки, по-добре мотоциклетни (по-евтинки), Мотул, Моторекс, примерно преди години бяха много добри
Егол беше зле, питай в местния мотосервиз какво ще ти препоръчат евентуално

вилки с патрон - масло за вилки с патрон

разликата в химията е, че синтетиката деяни малко повече от полусинтетиката, според карането може да ти даде дори и над 3-4 месеца повече каране

смесват се само еднакви химии т.е. само синтетики или само полусинтетики - за да постигнеш нужния вискозитет

и вече според зависи килата пружината хода и приложението и амортизацията (сиреч системата) и предпочитанията си правиш вискозитета

четеш ръководството и там е дадено за 75кг карач средно АМ, съответно преценяваш

по-ниските числа я правят по-бърза и мека

ако вилката ти е само с една скорост на връщане (не прави разлика между бързо и бавно) то ако си я направиш идеална за бавно ще ти бие на бързо и за да е ок на бързо трябва да ти е доста мека на бавно
Пост свободен от семантични грешкиИзображение
Аватар
screamBoy
 
Мнения: 3261
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:26 pm


Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта