За пореден път вече смъквах ход на вилка и реших и в нашия форум да има подобна тема, защото е полезна, всеки път я намирам трудно в pinkbike, а не всеки се занимава из техния форум да се рови....
Тъй като моята вилка е от Norco B-line, OEM е 12.3см ход, а това ми идваше в повече, просто беше мека... абе не е удобно за стрийт/дърт много.
Стъпка1: Режете част от кормило, точно пасва и е достатъчно здраво, после ще видите първия опит. Не препоръчвам да смъквате хода с повече от 2см, тъй като ще имате доста проблеми при затварянето накрая на крака, освен ако не ви се занимава с друга пружина.
http://files.myopera.com/TheHabib/album ... 012265.jpg
Това е първият опит за смъкване на хода, просто нямах кормило, после се сетих, че мога да попитам в някой магазин за старо. Срязах по-дебеличък маркер, но накрая ми развали едно оплътнение.
http://files.myopera.com/TheHabib/album ... 012267.jpg
Стъпка2: Разглабяте вилката, тази е изключително проста, така че просто развивате ботушите, чуквате леко болта и всичко е

Отваряте само десния крак, левия е азотен патрон, него не го пипате, не ви трябва. Десния го изкарвате изцяло и получавате това: Това при мен е готовия продукт, обикновено е само черното (развалено) оплътнение, но аз добавих двете червени и спейсъра под тях, макар че като са замисля, би било по-добре ако сложите 1 оплътнение отгоре и едно от долу, така няма да има биене, мисля да го направя утре

http://files.myopera.com/TheHabib/album ... 012269.jpg
Крайния резултат е доста задоволяващ, вилката, поне моята, работи доста по-добре и е много по-удобно. Моят спейсър беше 1.75см, с двете оплътнения стана ~2см.
Общо взето това е което става:

Дано помогна на някого с тази тема, извинявам се за снимките, че не са толкова ясни, но пък толкова можах с мазни ръце.
