Хубавото е, че тази работа е лесна и не изисква някакви специални умения и инструменти. При мен не е така !!!!!! също така не ми се ходи в сервизOzzie написа:Егати болтчетата дето нямат резба нито отвън, нито отвътре! Това трябва да са пирони, не болтове!![]()
По темата - приятно четене. Принципа е същия, въпреки че статията е за XCM
did написа:А аз да питам, щото си омазах каплата с пръжки, трябва ли освен да си полирам калодките и да си шкуртаковам шината?
uCkPeH написа:Пръжки не беше ли джумерки ? Меглио-то и тях ще махне
Hell_Man написа:Я качи снимка на тая прословута вилка! Това занитена вилка досега не съм виждал...
kimpo1 написа:Hell_Man написа:Я качи снимка на тая прословута вилка! Това занитена вилка досега не съм виждал...
не е занитена ...
.......(болтче без резба, но отвътре в края започва една като на спирата, но нз как да отвия тоя ска*ан болт)
а с флекса ако го отрежа ще има ли проблем :Д
did написа:Никакъв проблем няма да има. Грабвай флекса и да не си и помислил за ходене в сервиз!
kimpo1 написа: .......(болтче без резба, но отвътре в края започва една като на спирата, но нз как да отвия тоя ска*ан болт)
gofren написа:...
did написа:А аз да питам, щото си омазах каплата с пръжки, трябва ли освен да си полирам калодките и да си шкуртаковам шината?
uCkPeH написа:Пръжки не беше ли джумерки ? Меглио-то и тях ще махне
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 23 госта