vvvaaal написа:Спирачката няма как да спира нормално като е нова, трябва време накладките да се напаснат с диска докато започне да спира нормално.
gosh6o написа:Най-вероятно да. Трябва да ги покараш седмица и да видиш дали ще има промяна. Иначе ако си си омазнил диска това което ти писах горе или нови накладки и чистиш диска с нещо
microlab написа:Многократно съм си пръскал роторите с дот 5.1.... просто свалям накладки и ротор, топла вода, веро, яко вероо и миеш и става, не ти трябват обезмаслители, не им вярвам...
Поздрави Мартин
bikerider написа:Не съм имал случай, в който обезмаслявани накладки да спират на 100% като нови.
Geronimo написа: щом се износят накладките спрямо ротора.
bikerider написа:Geronimo написа: щом се износят накладките спрямо ротора.
...
Rayko написа:2. Нова спирачка се нуждае от правилна настройка (накладките да са максимално успоредни на диска) и период на напасване.
Същото важи и за стара спирачка, с карани накладки и каран диск, но монтирани на ново място. Това е така, защото никога спирачния апарат не може да се монтира по същия начин спрямо диска, след като е бил демонтиран от някъде и монтиран на друго място. Накладките се нуждаят от малко напасване (износване), за да контактуват с диска с цялата си площ.
did написа:А аз да питам, щото си омазах каплата с пръжки, трябва ли освен да си полирам калодките и да си шкуртаковам шината?
uCkPeH написа:Пръжки не беше ли джумерки ? Меглио-то и тях ще махне
uCkPeH написа:Пръжки не беше ли джумерки ? Меглио-то и тях ще махне
did написа:А аз да питам, щото си омазах каплата с пръжки, трябва ли освен да си полирам калодките и да си шкуртаковам шината?
uCkPeH написа:Пръжки не беше ли джумерки ? Меглио-то и тях ще махне
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта