Счупен ляв курбел.
Първия магазин за авотчасти или железария - взимат се свински опашки или тел или нещо въженце, или всичкото това за всеки случай
.
Е сещате се че десния педал се прераборва на нещо като педал с кука - а ако има късмет някой магазин за колела сменяне на курбела - а ако нямат курбели - само леви например или пък са ги свършили всичките - нали според Мърфи така става
- е тогава една кука с каишки и пак с единия педал се кара
.
На мен ми се случи с левия курбел но може да се приложи и за десния.
Това е разбира се за педали без автомати.
Ако има само свински опашки трябва да са здрави и дебели и поне две.
А ако има 4 е направо щастие. За 4 се прави две отпред и отзад на педала и две един вид кръстосано и усукано около другите - така че да стане подобно на куки. То ще е лесно да се се върси с единия крак и без да го показвам на снимка си мисля. Снимки обаче не съм правил.
Ако някой счупи ос на педал пак същото се прави и се надява да не счупи и другия педал.
Скъсана гума с цепка 5мм е тук е малко трудно да се импровизира но става с големи 3 лепенки за гуми от най голямите - слегат се 2 на кръст и 3тата се залепва напречно на каплата - нещо като емблемата на Кона.
И двете импровизации съм ги изпробвал до към 10км после нямах нерви да експериментирам.
За едно болтово колче на седалката - саморазвиващо се и незатяга добре - по скоро се развиваше след 500м-1км . От книжарницата на близо се копува лепило Локтайт и след здраво стягане се слага по една капка на резбата кадето излиза от гайката и по една капка на онези места където двете планки се допират на релсите на седлото. Също и на планката и кола - там излях доста и то на няколко пъти.
Съвет: махнете всякакви стопчета, чанти зад седалки... , че да не залепнат от потеклото лепило.
Последното държи вече 2 месеца без да е мръднало и мм.
Ако се развива болт койото и да е кадето и да е:
Пак това лепило се слага на резбата и се чака да засъхне като капката е много течна и да се внимава каде ще капне от болта.
Последното беше прилагано с извинение на болтове за диск, за курбели и за разни калници и кол на седлото.
Идеята е при липса на тредлокър или иначе казано уплътнител на резба да се ползва лепилото засъхнало на резбата - по принцип тази част която е в повече ще се махне при навиване.
Изводи: винаги си носете лепило дори и Хелми върши чудеса за болтове - е не е като Локтайт, свински опашки - 6 -10 броя най вече от дебелите и дългите. Въженце също е дора идея ако някоя свинска опашка се окаже негодна.
Ето и последната идея приложена:
Студено а съм си забравил лентите с които си стягам крачолите на панталоните - решение свинки опашки - не трябва да са стегнати само да не падат се слагат. Предпазват крачолите от веригата и венците също и е по топло защото не влиза вятър изпод крачолите.
И още едно решение:
Счупва се от многото вибрации държача за бидночето за вода - при мен беше този от горе.
Решението е пак свински опашки - ама този път наставих две така че да мога да опаша долната тръба на рамката с държача - отдвете страни така, че повече не трепна
Много полезно нещо са тези опашки