Публикувано на: Пон Юли 02, 2007 7:30 pm
Изкривен ляв курбел - Въртиш на четвърт оборот и се прибираш - 4км
Счупен десен курбел - Въртиш само с лявия крак ( само ако си с автомати) - 22 км
Скъсан болт на колчето за седалката - Сядаш ОКОЛО кола и караш - 60 км
Скъсана външна гума (малка цепка) - Лепи се от вътрешната страна и караш - 4200 км
Изпаднали двете ролки на дерайльора - Правиш на сингъл спийд, като съотношението е по избор - За нагоре 10 км и 100 км равно.
Свъпено ухо, счупен дерайльор, скъсана (повредена) верига и др. - Сваляш седалаката максимум и почваш да риташ с кракът - първи път 10 км, втори път 36 км
Паднал болт на курбел - Взимаш обикновен болт м8 (по спомен) и навиваш здраво, нищо че е с друга стъпка, ще спаси положението - 125 км
Скъсано жило на дерайльора - Не се сетихме да махним бронята, за това вързахме дерайльора със свински опашки за рамаката - Почти целия първи ден на Паралелна Вселена 2006
Скъсан борд на шина - Взимаш колелото на рамо и го носиш до вкъщи - 2 км
Счупен десен курбел - Въртиш само с лявия крак ( само ако си с автомати) - 22 км
Скъсан болт на колчето за седалката - Сядаш ОКОЛО кола и караш - 60 км
Скъсана външна гума (малка цепка) - Лепи се от вътрешната страна и караш - 4200 км
Изпаднали двете ролки на дерайльора - Правиш на сингъл спийд, като съотношението е по избор - За нагоре 10 км и 100 км равно.
Свъпено ухо, счупен дерайльор, скъсана (повредена) верига и др. - Сваляш седалаката максимум и почваш да риташ с кракът - първи път 10 км, втори път 36 км
Паднал болт на курбел - Взимаш обикновен болт м8 (по спомен) и навиваш здраво, нищо че е с друга стъпка, ще спаси положението - 125 км
Скъсано жило на дерайльора - Не се сетихме да махним бронята, за това вързахме дерайльора със свински опашки за рамаката - Почти целия първи ден на Паралелна Вселена 2006
Скъсан борд на шина - Взимаш колелото на рамо и го носиш до вкъщи - 2 км